26

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

En ik moet me WEER eens een keer op laatste moment afmelden. Ze hebben mijn enkel gisteren al verbonden maar hij is nu 2x dikker als gisteren, bont en blauw en kan er nu helemaal niet meer op staan. Had ik er gisteren wel nog kracht in en ging het redelijk.  Ik moet vandaag weer naar de huisarts omdat ze denken dat het misschien toch gebroken is en ook naar het werk omdat de teamleider een officiele melding wilt maken omdat de blessure onder werktijd gebeurd is. En waarschijnlijk ook weer naar t ziekenhuis voor fotos. wordt weer een lekker dagje op en neer reizen. Vind ik niet leuk

Halen naar eindhoven doe ik het niet. Gaat lekker moeilijk met 1 bruikbaar been. Ik hoop niet dat dit de SIAD in de war gaat sturen.

Ik heb een 10tje gedoneerd aan de stichting. Zou ik al langer doen. En is mijn afwezigheid niet voor niets geweest. Zal ook eens kijken naar maandelijks donateur te worden.

Sorry

27

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

Meh, mn trein rijdt niet. Dus moet nu omreizen via utrecht. Hoop dat ik nog op tijd in Eindhoven kom!

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

28

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

En Blue sterkte!

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

29

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

Dan kun je ook naar Utrecht komen Anja!

Sterkte Blue! Hoop dat je snel weer 'op de been' bent!

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

30

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

Ik ga vandaag naar Enschede!

31

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

Veel plezier allemaal. :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

32

Re: Self Injury Awareness Day (SIAD) - 1 mrt - Eindhoven Enschede Utrecht

Ik ben heel benieuwd hoe jullie siad hebben ervaren.
Wie wilt er iets over kwijt?