1 Laatst bewerkt door Iris (04-07-2018 19:27:56)

Onderwerp: Vrijwilliger LSZ overleden

Gisteren bereikte ons het verdrietige bericht dat Jaella (een van onze kantoorcoördinatoren) afscheid van het leven heeft genomen. Het is onvoorstelbaar dat ze er niet meer is, zij die zoveel tegenslagen wist te overwinnen. Ze was een grote steun en een inspiratiebron voor veel lotgenoten en we zijn dankbaar voor alles wat zij hen en ons heeft gebracht. Het doet ons veel verdriet en we hebben tijd nodig om dit een plek te geven.

We herinneren Jaella als een knokker met een groot hart en zij zal een voorbeeld voor ons blijven.

Voor altijd in ons hart.

Komende 2 weken is ons kantoor gesloten, de algemene mailbox wordt gelezen.

Mocht je naar aanleiding van dit bericht behoefte hebben aan hulp kan je terecht bij https://www.113.nl/ of https://mindkorrelatie.nl

Namens team en bestuur Stichting Zelfbeschadiging

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/36462911_2054726161218161_6926414344313896960_n.jpg?_nc_cat=0&oh=a42a5cf88d115c5ad2796082f45940c7&oe=5BAE3D36

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Vrijwilliger LSZ overleden

Wat een tragisch en verdrietig bericht. Voor ons als bondgenoten was Jaella ook een geweldige steun. We hebben veel van haar geleerd en ze was voor ons ook een teken van hoop. Ik ben blij dat ik Jaella heb mogen leren kennen (en voor de sigaretjes die we samen voor de Kargadoor hebben gerookt).

Ik wens jullie alle kracht om dit verlies te dragen!

3

Wat super heftig en verdrietig!
Ik hoop dat ze nu haar rust gevonden heeft.
Sterkte allemaal!

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

4

Heftig. Hoop dat zij haar rust gevonden heeft! <3

Sterkte voor iedereen!

5

Heftig zeg.
Veel sterkte voor jullie en haar nabestaanden.

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

6

Wat een heftig bericht...
Heel veel sterkte voor jullie, haar familie en iedereen die haar gekend heeft.

At it's root, perfectionism isn't really about wanting to be perfect. It's about fear.
Fear of making a mistake. Fear of disappointing others. Fear of failure.
Fear of success.
- Michael Law

7

Vreselijk. Heel veel sterkte voor iedereen!

Sterkte...

Kom hier, dan steel ik al je tranen.
Ik vang ze op en blaas je droog.
(Wende Snijders)

9

Ja veel sterkte

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht - Ede Staal

Heftig zeg!

Heel veel sterkte aan alle nabestaanden, en ook heel erg veel sterkte aan het team van de LSZ !

'love me when I least deserve it because that's when I really need it'

11

Idd heftig!
Heel veel sterkte voor nabestaanden en anderen die haar gekend hebben! En jullie bij de lsz natuurlijk!

12

Even over het beheer en aanwezigheid: je kan bij Iris, Melike of mij (Karlijn/Leesbeest) terecht met vragen of als je het moeilijk hebt met dit nieuws. Tessa is vanacht in een werelddeel waar ze wakker is als wij slapen, dus als je vanacht in nood bent mag je haar pb'en.

Sanne (Distance.) is wel aanwezig, maar niet bereikbaar voor vragen. Zij heeft wat meer eigen tijd nodig

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

sterkte, wat een triest nieuws

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

14

Oh en nog even voor nieuwe leden: het kan wat langer duren voor je ingedeeld wordt, ik heb de komende 2 dagen alleen een telefoon voor het forum, en zoals gezegd is Distance. nog even afwezig. Ik hoop op jullie begrip hiervoor. Zoals in het bericht aangegeven functioneren we over een week of 2 weer wat normaler.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

15

*INLOVE*

'The worst thing in the world can happen, but the next day the sun will come up. And you will eat your toast. And you will drink your tea.' - Rhian Ellis, After Life

16

Onwijs verdrietig en heftig.
Heel erg veel sterkte allemaal...  *INLOVE*

17

Wat een heftig en verdrietig nieuws!
Heel veel sterkte, ook voor jullie als beheerders en team LSZ.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

18

*INLOVE*  sterkte voor jullie. Wat een naar nieuws om te horen

zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, en ik denk dat ik win
zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, En ik denk en ik voel, ik geloof, ik bedoel en ik beloof dat ik win

19

Wauw. Ik vind dat toch wel erg heftig. Wordt je even stil van. Sterkte voor iedereen!!

Wees niet bang om iets weg te gooien. Door oude dingen op te ruimen maak je juist weer plaats voor nieuwe dingen.

20

Sterkte allemaal!!

21

Dank voor jullie lieve reacties! Vind het heel fijn en steunend te lezen. Aan iedereen sterkte *INLOVE*

Heb de moed het allerbeste voor jezelf te willen.

22

Sterkte allemaal!

23

Tranen in mijn ogen toen ik het bericht op Facebook las. Het raakte me diep. Hoewel ik haar alleen van een (prachtige) foto kende, doet het me veel.

Sterkte aan alle naasten van Jaella.

24

Heel veel sterkte allemaal

25

Ik zag het net op Facebook voorbij komen :(

Heel veel sterkte iedereen. Hopelijk heeft ze nu de rust die ze zo hard verdiende, ook al heb ik haar helaas niet persoonlijk gekend.