Onderwerp: Reportage “Een litteken? Nou en!" - VROUW Magazine
Wij ontvingen vandaag onderstaande oproep, wie geïnteresseerd is in deelname kan mailen naar r.klazinga@tmg.nl ter vermelding van Reportage “Een litteken? Nou en!".
Beste amazones,
Voor VROUW Magazine werk ik aan een reportage met als werktitel 'Een litteken? Nou en!', waarin we willen laten zien dat vrouwen die littekens hebben even mooi zijn als ieder ander en dat je je niet hoeft te verstoppen als je een 'imperfectie' aan je lijf hebt. Een echte mooie feelgood reportage dus, waarmee we hopelijk wat begrip kweken voor mensen die bijvoorbeeld brandwonden, littekens van een operatie of littekens van automutilatie hebben.
Voor deze reportage ben ik nog op zoek naar een dame die littekens heeft overgehouden aan zelfbeschadiging en die dat durft te laten zien en wil vertellen over waarom ze dit gedaan heeft en hoe het nu met haar gaat. Zodoende kom ik bij jullie terecht.
Hebben jullie wellicht in jullie contacten vrouwen die dit zouden willen?
De fotoshoot is op 6 juni in Wassenaar, in eigen badkleding (alles gaat wel in overleg, iemand hoeft niet frontaal op de foto). Reiskosten vergoeden we uiteraard, en degene die meedoet krijgt ook haar mooiste foto.
Ik hoor graag of jullie me verder kunnen helpen.
Hartelijke groet,
Rianne Sepers
Journalist VROUW