1

Onderwerp: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

Denise van Uffelen is student aan de Hogeschool Rotterdam en doet onderzoek naar hoe de hulpverlening beter om kan gaan met zelfbeschadiging. De Stichting Zelfbeschadiging is hierin de opdrachtgever en zij wordt ook vanuit ons begeleid bij haar scriptie. Daarom de volgende vraag:

Hoi, mijn naam is Denise van Uffelen. Ik ben een student van de Hogeschool Rotterdam en ik doe onderzoek naar hoe de hulpverlening jongeren die zichzelf beschadigen beter zou kunnen helpen. Er zijn verhalen van mensen die zichzelf beschadigen, die geen fijne ervaringen hebben met de hulpverlening. Hierom is het belangrijk zelfbeschadiging onder de aandacht te brengen bij de hulpverlening. Hierbij heb ik wel jullie hulp nodig. Hieronder is een link naar een enquête. Hierin worden vragen gesteld over zelfbeschadiging en hoe de hulpverlening hiermee om kan gaan. Ik zou het fijn vinden als je me hierbij kunt helpen door deze enquête in te vullen. Het is geheel anoniem en duurt 10 tot 15 minuten. Mocht je nog vragen hebben of met me in gesprek willen over dit thema, dan kan je me een mailtje sturen op denise19931993@live.nl. Alvast bedankt!

Link naar de enquête: https://goo.gl/forms/7MLPsWswkJuFtqI43

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

Ik heb m ingevuld. :)

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

Ingevuld :)

There's nobody here but me and my reflection.

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

ingevuld

5

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

K heb m ook ingevuld, vind t wel jammer dat er veel meerkeuzedingen tussen zitten waarvan geen van de opties van toepassing is omdat alleen de meest 'bekende' dingen benoemd worden.

6

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

Je kunt toch ook een andere reden invullen. Weliswaar staat er maar een korte regel bij anders maar je kunt een heel verhaal typen.

7

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

ik ook

8

Re: Hoe kan de hulpverlening (beter) omgaan met zelfbeschadiging?

Klopt Blue, bij veel vragen wel. Maar niet overal en t voelt gewoon niet zo fijn :)