1

Onderwerp: zelfbeschadiging begrijpend?

hoi allemaal,

hebben jullie ook wel eens het idee dat niemand jou zelfbeschadiging begrijpt? of het niet wil begrijpen?
die momenten dat je duidelijk laat zien, dat het niet goed met je gaat. maar iedereen negeert het? en ze vragen niet hoe het met je gaat of wat er aan de hand is? ik vind het verschrikkelijk. er zijn echt veel mensen die zichzelf pijn doen voor aandacht. maar voor zoveel mensen gaat het veel dieper en duisterder. met wat voor een gevoel word je achtergelaten als je jezelf beschadigd, op het randje van zelfmoord zit en niemand naar je luistert? of zelfs gewoon wegloopt terwijl ze aan je gezicht en aan je ogen kunnen zien, dat je hulp nodig hebt. ik vind dat er meer naar zelfbeschadiging en zelfmoord gedachtens/pogingen moet worden gekeken. en dat het bij iedereen zorgvuldig word uitgezocht. er zit meer achter zelfbaschadigend gedrag dan alleen een depressie. hoewel dat ook weer ergens vandaan komt. er zijn redenen. iedereen asjeblieft, wees eerlijk over je leven naar hulpverlening! ze kunnen je helpen als je eerlijk en gemotiveerd bent om het allemaal te stoppen! als iemand ergens over wil praten, of hulp nodig heeft.. ik ben hier. ik ben al een behoorlijke tijd aan het dealen met zelfbeschadiging, een eetstoornis, depressie, zelfmoordgedachten/pogingen, gedachtens en gevoelens.
ik wil iedereen helpen!

love,
Naomi

2

Re: zelfbeschadiging begrijpend?

Fijn dat je iedereen wil helpen.

Stel jezelf voor in het voorstelgedeelte en je krijgt toegang tot het gedeelte waarbij je als bondgenoot, lotgenoot of hulpverlener daar in contact kan met anderen.

Als de hemel valt, hebben we allemaal een blauwe hoed!