1

Onderwerp: Lotgenotendag 2017

Onze jaarlijkse lotgenotendag, waarbij lotgenoten elkaar kunnen ontmoeten, steun vinden en gewoon een gezellige tijd met elkaar hebben. Ook dit jaar zijn er weer een aantal workshops en spellen. Opgaveformulier en meer details volgen snel!

Dag: 11 november
Tijd: 12:30 - 17:00
Locatie: Kargadoor, Utrecht

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Lotgenotendag 2017

O leuk ik wil zeker komen!

3

Re: Lotgenotendag 2017

Ik wil ook kijken of ik dit jaar zou kunnen komen!

4

Re: Lotgenotendag 2017

Iedereen alvast veel plezier. Helaas kom ik er zoals gewoonlijk weer niet onderuit met werk.

5

Re: Lotgenotendag 2017

O leuk,

ik hoopte al dat het binnenkort zou zijn. Praten via het forum is leuk en veilig maar ik ben toch ook benieuwd naar gezichten!

6

Re: Lotgenotendag 2017

Ik had graag willen komen, maar helaas is het voor mij op dit moment onhaalbaar  :(. Veel plezier alvast voor iedereen die wel gaat!

At it's root, perfectionism isn't really about wanting to be perfect. It's about fear.
Fear of making a mistake. Fear of disappointing others. Fear of failure.
Fear of success.
- Michael Law

7

Re: Lotgenotendag 2017

Check. Wordt zoals elk jaar uiteraard weer dik in de agenda gezet. En ik verwacht een hoop van jullie ook weer te zien of te leren kennen. You better be there  >:o  :P  :P

8

Re: Lotgenotendag 2017

Ik denk niet dat ik kom, wel wil ik iedereen alvast veel plezier wensen. :)

9

Re: Lotgenotendag 2017

Leuk !!  Ik wil me ook weer aanmelden... :)

Re: Lotgenotendag 2017

Ooh wat een rare dag 11/11 of is dat bij jullie geen feestdag?

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

11

Re: Lotgenotendag 2017

Nee, het is bij ons geen nationale feestdag naar wat ik weet. Ik weet dat het Sint-Maarten is, dat wordt in sommige regio's  gevierd maar niet overal.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

12

Re: Lotgenotendag 2017

Het is inderdaad op sommige plekken Sint-Maarten, maar in Limburg is het de aftrap van carnaval.

13

Re: Lotgenotendag 2017

blackdragon schreef:

Het is inderdaad op sommige plekken Sint-Maarten, maar in Limburg is het de aftrap van carnaval.

Sint-Maarten is meer voor kinderen denk niet dat het echt gevierd word door mensen van het forum. als iemand uit het noorden vraag ik mij af word die aftrap ook gevierd dan?

14

Re: Lotgenotendag 2017

Zijn er mensen vanuit Drenthe omgeving? Want ik wil niet alleen... :[

15

Re: Lotgenotendag 2017

broken schreef:
blackdragon schreef:

Het is inderdaad op sommige plekken Sint-Maarten, maar in Limburg is het de aftrap van carnaval.

Sint-Maarten is meer voor kinderen denk niet dat het echt gevierd word door mensen van het forum. als iemand uit het noorden vraag ik mij af word die aftrap ook gevierd dan?

Carnaval wordt dik gevierd hier in het zuiden. De 11de al. Stelletje gekken. Ik doe er persoonlijk zelf niet aan mee. Voor mij is het gewoon in februari/maart 3 dagen en dan klaar. Sint Maarten/ Sintermerte wordt hier ook groots gevierd.

16

Re: Lotgenotendag 2017

Kun je je al opgeven?

17

Re: Lotgenotendag 2017

Nee, je kunt je nog niet opgeven. Echter gaat dit niet lang meer duren, dus houd het forum/onze Facebook-pagina goed in de gaten!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

18

Re: Lotgenotendag 2017

Tijd en zin heb ik wel maar ik vind het iets te eng om iedereen meteen samen te zien. Sorry maar dit sla ik over

19

Re: Lotgenotendag 2017

Naar een lotgenotendag gaan is voor iedereen spannend. Het is niet erg als dit (nog) een stapje te ver is voor je. Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Wellicht zien we je een andere keer, alles op z’n tijd :)

20

Re: Lotgenotendag 2017

Ik heb me aangemeld :)

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

21

Re: Lotgenotendag 2017

QueSeraSera schreef:

Ik denk niet dat ik kom, wel wil ik iedereen alvast veel plezier wensen. :)

Ik kom definitief niet, wil niet zo snel na aanschaf van m'n hond al de hele dag weggaan en hem bij een oppas onderbrengen als het niet noodzakelijk is.
Iedereen die wel gaat: heel veel plezier! :party:

22

Re: Lotgenotendag 2017

Mijn complimenten aan de organisatie van de lotgenotendag
Het was een heel leerzame bijeenkomst, ( leuk is misschien niet de goede woordkeuze, maar zo heb ik het wel ervaren )
Nu heb ik van sommige forummers ook het gezicht achter de naam gezien. Plus jullie hebben mij misschien ook een beetje beter leren kennen.......... :)
Greetz,  Ruben.