1

Onderwerp: Chit chat forum

In het Chit chat forum staan soms vervolgtopics die - in mijn ogen - niet voor zichzelf spreken, en dan als beginpost alleen maar hebben, "We gaan weer door waar we gebleven waren!" en dan gaat het topic verder. Ik stel voor dat men gewoon de regels of het idee van het topic gewoon in de startpost blijft benoemen (bijvoorbeeld gekopieerd van de vorige keer) zodat iedereen weet waar het over gaat en mee kan doen. Op de manier dat dit forum is opgezet, met dat er veel opgeruimd wordt, kan je namelijk ook niet terugkijken naar de eerste editie om te kijken waar het topic nou precies voor bedoelt is.

2

Re: Chit chat forum

Aanvulling: misschien is dit ook wel aan de hand bij andere topics buiten het chit chat forum, dat weet ik even niet, maar als at zo is stel ik daar hetzelfde voor voor.

3

Re: Chit chat forum

In sommige (nieuwe) topics wordt het doel van het topic wel vermeldt in de beginpost maar inderdaad niet altijd. Dus dat is denk ik wel handig ja!

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

Re: Chit chat forum

Goed idee! In sommige topics wordt het wel gedaan, maar inderdaad niet in alle. Zou je willen aangeven welke topics je in de chit-chat onduidelijk vindt? Dan kunnen we ze aanpassen :)

5

Re: Chit chat forum

Het topic waar ik dit topic over aanmaakte is deze:
https://forum.zelfbeschadiging.nl/topic … uk-deel-2/
en toen ben ik er vanuit gegaan dat dat vast niet de enige was. Ik kan er zo niet nog meer vinden, wel wat waar niet echt regels bij staan maar die uit zichzelf duidelijk zijn (Woordenslang enz. bijvoorbeeld).

Re: Chit chat forum

Ik heb deze aangepast. Mocht je (of iemand anders) er nog eentje tegenkomen, laat het hier weten :)