26

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

ja denk het wel of ik ga aar een vrouwendag of ben lekker thuis. De reis zou momenteel te vermoeiend zijn.

27

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Hmm, denk denk..
Al lang niet meer actief en ben nog nooit geweest.. Ik ga er over nadenken :)

28

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik kan helaas niet naar de lotgenotendag, want ik heb weken geleden al een shopdag gepland staan met vriendinnen. Wel in Utrecht! Dus heel misschien loop ik jullie nog tegen het lijf... Hihi, volgens mij weet alleen niemand hoe ik eruit zie. Als ik iemand van jullie herken, dan zeg ik hoi!  ;)

29

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Evy schreef:

Hmm, denk denk..
Al lang niet meer actief en ben nog nooit geweest.. Ik ga er over nadenken :)

Aah lijkt me zo leuk als je komt! Doen!

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

30

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

@Evy - Je hoeft niet per se actief te zijn op het forum om naar de lotgenotendag te komen. Ik zou het gezellig vinden als je komt, en ik je na iets meer dan 4 jaar weer eens zie! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

31

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik heb me aangemeld!

Under my clothes are the battle wounds from the war in my head.

32

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Raduga schreef:

Ik heb me aangemeld!

Yes! Leuk! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

33

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Raduga schreef:

Ik heb me aangemeld!

Vind ik leuk!

34

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik twijfel enorm.
Het lijkt mij ook fijn om mede lotgenoten te ontmoeten.
Maar aan de andere kant, ik lees wel veel, maar en reageer nauwelijks..

35

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

De lotgenotendag is niet alleen voor het forum. Ook mensen van buiten het forum zijn welkom, die het bijv. hebben gezien op de FaceBook of op een andere manier. Ook als je niet veel reageert hier ben je meer dan welkom.
Ik zou het leuk vinden als je komt! :)

36

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik zat pas 3 dagen op het forum toen ik in 2012 voor het eerst naar de dag kwam. En ik heb me nog nooit zo welkom gevoelt meteen.

Iedereen is welkom en iedereen mag komen (nou ja, bijna iedereen dan haha) Maakt niet uit hoelang je al hier bent of hoeveel je post. 

Hopelijk kunnen we je de hand schudden volgende week  :)

37

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ahh wat een lieve reactie blue! En dank je wel voor jou bericht distance.
Ik denk dat ik gewoon ga komen hihi spannend!

38

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Is er ook parkeer gelegenheid?

39

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik heb me aangemeld

40

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Oeh spannend ik heb me aangemeld!

41

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

mania88 schreef:

Is er ook parkeer gelegenheid?

Voor je fiets wel.
Ik persoonlijk zet de auto in de Bilt neer, en ga de laatse km's met de bus.... :)
Grtz, Ruben.

42

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Hallo ruben,
Ik maak hier dus uit op dat er verder geen parkeer gelegenheid is?
Zou je mij kunnen vertellen welke bus je neemt? Misschien dat ik dan ook maar de auto ergens anders neer zet

43

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Er is wel parkeergelegenheid in de buurt van De Kargadoor, maar dat is erg beperkt en ook erg prijzig. De locatie zit in het centrum van Utrecht namelijk. In de buurt kun je wel in Parkeergarage Paardenveld parkeren (max. 28 euro per dag) of in Parkeergarage La Vie (max. 30 euro per dag).
Een goed alternatief is parkeren op een P+R, parkeren is dan 5 euro per dag en inclusief OV naar de binnenstad van Utrecht. Zie voor meer informatie: http://www.parkeren-utrecht.nl/pr

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

44

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen al. Loopt het nog een beetje? Of zitten we dadelijk met 5 man maar xD

45

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

mania88 schreef:

Hallo ruben,
Ik maak hier dus uit op dat er verder geen parkeer gelegenheid is?
Zou je mij kunnen vertellen welke bus je neemt? Misschien dat ik dan ook maar de auto ergens anders neer zet

Ik zelf maak altijd gebruik van een min of meer 'privĂ©'  P&R plaats in de Bilt Zuid.
Je vindt via de onderstaande link een uitgebreide beschrijving hoe er te komen. Ik heb nl. geen Tom Tom,
vandaar deze link;
-
http://www.kniekous.dds.nl/P-en-R/
-
Ik weet niet precies de lijnnummers van alle bussen, maar elke buslijn, die langs komt, heeft als bestemming Utrecht Centrum.
Greetz allen, en tot de 11e november :)

Ruben.

46

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Blue schreef:

Ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen al. Loopt het nog een beetje? Of zitten we dadelijk met 5 man maar xD

Ik kan je geruststellen dat er meer dan 5 komen, maar er is nog plek hoor! :)

47

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Distance. schreef:
Blue schreef:

Ben benieuwd naar het aantal aanmeldingen al. Loopt het nog een beetje? Of zitten we dadelijk met 5 man maar xD

Ik kan je geruststellen dat er meer dan 5 komen, maar er is nog plek hoor! :)

De aanmeldingen druppelen iets minder hard binnen dan ik verwachtte, maar we kom er wel! Gelukkig worden het er meer dan 5, maar mocht je nog een man of 15 tegenkomen die het ook leuk vinden om te komen: laat ze vooral weten dat ze welkom zijn!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

48

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Lopen er meerdere mensen van het station naar De Kargadoor? Werd daar iets voor geregeld?

49

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Puffin en ik lopen mee vanuit de Stichting Zelfbeschadiging vanaf het station naar De Kargadoor. Meer informatie hierover volgt als je je hebt aangemeld, in een mail die vandaag of morgen wordt verstuurd.

50

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Haha. Beter wat kleiner en intiemer dan groot en onoverzichtelijk zullen we maar zeggen. 

Ik kan ook eventueel meelopen en/of op mensen wachten als het nodig is. Weet toch waar het ligt.