51 Laatst bewerkt door Iris (09-11-2017 09:39:23)

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Niels schreef:

Haha. Beter wat kleiner en intiemer dan groot en onoverzichtelijk zullen we maar zeggen.

Onoverzichtelijkheid houdt inderdaad niemand van! Maar hopelijk komen er nog wel een aantal deelnemers bij! Een lotgenotendag is altijd bijzonder, zeker als je dat met een grotere groep kunt doen. Want hoe spannend ook, uiteindelijk is het 't wel waard. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

52

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik kan helaas niet komen ivm dierenlotdag!

53

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Kun je bij jullie aan de deur betalen of moeten we het vooraf overmaken?

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

54

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik kan helaas niet zaterdag omdat ik dan met ontslag ga uit de kliniek en officieel verhuis.. echt balen! Had er graag bij willen zijn!

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

55

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Jammer Noran en Anja!

Blue schreef:

Ik kan ook eventueel meelopen en/of op mensen wachten als het nodig is. Weet toch waar het ligt.

Bedankt voor je aanbod. Puffin en ik zijn er sowieso vanuit de Stichting, maar altijd fijn als meerdere de weg ook kennen :) Meelopen hoeft niet, mag uiteraard wel!

Leesbeest schreef:

Kun je bij jullie aan de deur betalen of moeten we het vooraf overmaken?

Je kan bij binnenkomen betalen :)

56

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Zin in!  :D

57

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Deze newbe is erbij!

58

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

sweetdreams92 schreef:

Deze newbe is erbij!

Gezellig! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

59

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik ben benieuwd: zijn er nog lotgenoten die twijfelen om zaterdag naar de lotgenotendag te komen?

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

60

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ja ik twijfel nog.

61

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Kunnen we wat voor je doen om je gerust te stellen of je van de twijfel af te helpen?

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

62

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Pfff ben zo zenuwachtig! Maar ben ook heel benieuwd.

63

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Hmm nee ik zou het niet weten.     Ik ben best bang om te komen wegens drukte.  En dat ik nieumand ken.  En word dan heel angstig en onrustig. Ik denk er nog even over na.

64

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Niet om nog extra druk op je te leggen Blossem, maar ik zou jou graag eens een keer willen ontmoeten  :)

65

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Mijn lijkt het ook leuk om sommig mensen te ontmoeten.....   ook jou blue :)     Maar ik twijfel nog :[     Ben best bang om te gaan.

66

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik wens degene die gaan alvast veel plezier. Ik heb geen vervoer dus dan gaat het helaas niet lukken.

67

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ik meld me af.

Ja ik weet dat het op het laatste moment is.
Ja ik weet dat sommige hier gehoopt hadden dat ik kwam.
Nee ik ben hiet niet blij mee.
Nee ik kan en wil helaas niet zeggen waarom.

Ik weet dat het dee organisatie veel tijd en geld enzo kost om zoiets te organiseren. Ik heb het bedrag dat ik kwijt zou zijn door te komen, van het treinkaartje en de entree ingesteld om maandag afgeschreven te worden om te doneren aan de stichting. Heb het rekeningnummer gebruikt dat in het noodsituatie topic staat. Weet niet of dat nog actueel is, anders hoor ik het wel.

Ik zal jou eventueel nog een appje sturen Iris.

Excuus hiervoor.  Vind het normaal erg fijn op de lotgenotendag en kijk er altijd enorm naar uit. Sinds dat het toen al op de oude locatie georganiseerd werd.

68

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Wat jammer Blue. Ben je oke?

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

69

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Leesbeest schreef:

Wat jammer Blue. Ben je oke?

Ja hoor. No worries. Maar als ik niet afschakel dadelijk niet haha. Komt goed

70

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

@Iris;
Ik twijfelde inderdaad mar heb besloten niet te gaan. Het gaat mij op dit moment simpelweg niet lukken helaas.
Ik wil wel graag iedereen een hele fijne dag wensen morgen en hoop dat het voor jullie een waardevolle dag gaat zijn!

71

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Ook ik heb besloten om niet te komen.  De angste en twijfel zijn te groot.    Wens wel iedereen morgen een fijne dag.

72

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Super jammer! Van jullie alledrie. Wellicht tot volgend jaar! :)

We gaan er sowieso een mooie dag van maken.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

73

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Fijne dag vandaag. :)

74

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Fijne dag gewenst

75

Re: Aanmelding lotgenotendag 2017

Veel plezier allemaal! :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.