1

Onderwerp: Regionale bijeenkomsten

Hallo!

Zowel door LSZ als stichting ZEBRA organiseren activiteiten om lotgenoten met elkaar in contact te brengen. Helaas zijn deze altijd ergens midden in het land, wat logisch is. Maar voor mensen zoals ik uit Limburg is het een heel eind reizen.

Daarom vroeg ik me af of er ook activiteiten op regionaal niveau zijn? Of georganiseerd kunnen worden? Ik zou het ook zelf willen doen, maar weet eerlijk gezegd niet hoe ik aan zoiets begin. Dus ook hulp hierbij zou welkom zijn.

Ik hoor graag jullie ideeën en mochten er meer lotgenoten in Limburg wonen, dan hoor ik graag van jullie :)

2

Re: Regionale bijeenkomsten

MeiZorg organiseert af en toe bijeenkomsten in Eindhoven, dat is vanuit Limburg al veel beter te doen qua reizen. Juniper (lid) is daarbij betrokken, het is haar bedrijf.

Daarnaast is het wellicht waardevol om te bedenken aan wat voor bijeenkomsten je dan behoefte hebt, dan kun je ook gerichter zoeken naar wie je waarbij kan helpen. Gaat het om gespreksgroepen of zelfzorgdagen, of andere themadagen? :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

3

Re: Regionale bijeenkomsten

Daar heb ik nog niet zo over nagedacht, bedankt voor de tip. Als ik een beetje een idee heb, laat ik het weten!

En Eindhoven is voor mij inderdaad heel goed te doen, ook bedankt voor die tip ^^

Re: Regionale bijeenkomsten

Hallo,
Zijn er ook soms bijeenkomsten in Den Haag of niet?

Smile And Shine Like The Bright Colors Of A Sunflower

Re: Regionale bijeenkomsten

ZEBRA organiseert hun bijeenkomsten in de regio Enschede, MeiZorg doet dit in regio Eindhoven. Stichting Zelfbeschadiging organiseert haar bijeenkomsten in het gebouw waar ook het kantoor zit, in Utrecht.

In de regio Den Haag zijn bij mij geen organisaties bekend die dit soort lotgenotenbijeenkomsten organiseren.

6

Re: Regionale bijeenkomsten

Ik dacht dat er vroeger wel een gespreksgroep in Gouda was, maar ik weet niet of dat nog bestaat.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

7

Re: Regionale bijeenkomsten

Zijn er ook bijeenkomst in boxmeer heb geen rijbewijs
Dus zouw fijn zijn als het ook in boxmeer is

Re: Regionale bijeenkomsten

Nee, die zijn er niet Knufel, maar Utrecht is goed te bereiken met het ov!

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

9

Re: Regionale bijeenkomsten

Ja oke maar reis liever niet met openbaar
Vervoer

10

Re: Regionale bijeenkomsten

Dat kan, er zijn wel meer mensen die daar last van hebben. Dat is vervelend!

De Stichting Zelfbeschadiging organiseert op dit moment alleen bijeenkomsten in Utrecht. Meizorg is actief in Eindhoven, misschien is dat ondanks je afkeer van het OV beter te doen, qua reistijd.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"