1

Onderwerp: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Op zaterdag 14 juli is er tussen 13.15 en 16.45 uur een lotgenotenmiddag in Utrecht (De Kargadoor).
We gaan met elkaar in gesprek met behulp van het spel 'Een steekje los?' en gaan daarna lekker creatief aan de slag.

Ben jij lotgenoot en heb je interesse? Stuur dan een mailtje naar: stichting@zelfbeschadiging.nl om je aan te melden.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Gaat deze nog door?

3

Re: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Toen we elkaar afgelopen woensdag spraken, was het uitgangspunt dat deze door zou gaan. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

4

Re: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Ik heb Puffin/Sarah gesproken en zij deelde mij mede dat de lotgenotendag/-middag van 14 juli gewoon doorgaat. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

5

Re: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Nog even ter info: deelname is 5 euro énnnn je kunt weer worden opgehaald van het station als je dat prettig vindt. :) We hebben nog wat plekkies vrij en gaan er gewoon een fijne middag van maken.

Re: Lotgenotenmiddag in Utrecht, zaterdag 14 juli

Dappere meiden!