26

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Is het misschien mogelijk om je antwoord op een onderwerp als concept te kunnen opslaan als je even niet verder kunt typen? Dit lijkt me vooral handig is als je al een heel verhaal had staan, maar ineens weg moet ofzo.

27

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Ik vind liken juist wel fijn. Misschien niet in de vorm van een like, maar meer als ‘ik heb je berichtje gezien, maar ik weet niet goed hoe ik erop moet reageren, maar ik wil wel laten weten dat ik het heb gelezen en dat ik aan je denk’.

28

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Simone schreef:

Ik vind liken juist wel fijn. Misschien niet in de vorm van een like, maar meer als ‘ik heb je berichtje gezien, maar ik weet niet goed hoe ik erop moet reageren, maar ik wil wel laten weten dat ik het heb gelezen en dat ik aan je denk’.

Maar dat is ook iets wat je gewoon aan iemand kunt schrijven, toch? Je hoeft niet altijd iets inhoudelijks te typen als het niet lukt. Maar dan te weten dat iemand wel de 'moeite heeft genomen' om te laten weten dat iemand het leest en met je meeleeft kan ook al heel waardevol zijn. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

29

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Maite schreef:

Ledenlijst op volgorde van aanmelddatum.

Dit kun je doen als je op gebruikerslijst klikt, sorteert op 'registratiedatum' en dan volgorde op 'aflopend' zet. Dan heb je de lijst met gebruikers van nieuw naar oud. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

30

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Misschien dat als je ergens post en iemand anders heeft net gepost dat je daar een melding van krijgt voordat je jouw bericht plaatst.

31

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Dat kan al, door te klikken op voorbeeld en dan naar beneden te scrollen :)

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

32

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Wat ik ook heb is topics die ik heb gelezen op mijn laptop, nog ongelezen zijn op mijn mobiel, terwijl het beide vanaf mijn eigen account is. Ik weet niet of dat verbeterd kan worden bij het nieuwe forum? Dat gelezen berichten dus op alle apparaten als gelezen berichten worden gezien (van een account). Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar als je het niet snapt, tell me dan probeer ik het beter uit te leggen.

There's nobody here but me and my reflection.

33

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

@ Sterretje: Log je wel uit? Want dat kan ermee te maken hebben. Als je op je telefoon nog ingelogd staat en je gaat dan via je laptop, of andersom.


Hoe staat het hier eigenlijk mee?

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

34

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Meerkoet schreef:

Dag Iris,

Fijn dat we mogen meedenken!
Allereerst over het inhuren van een ICT'er. Bedoel je dat letterlijk, dus tegen betaling? Zo ja, neem via een PB dan even contact met me op: wellicht kan ik een gratis alternatief regelen. Zo nee, goed van die ICT'er!


Groet,
Meerkoet

En ik was ook benieuwd of hier iets mee is gedaan? :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

35

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

@Kipje: ik heb het zowel na uitloggen en weer inloggen en gewoon pagina verversen bij al ingelogd te zijn. Dus eigenlijk altijd  *SCRATCH*

There's nobody here but me and my reflection.

36

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Oh irritant.

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

37

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

@Kipje: jaa best wel. Toen ik niet heel actief was, maakte het niet zoveel uit want ik had inderdaad veel niet gelezen. Maar nu ik wat actiever ben, is het best verwarrend. Open je iets en dan lees je en denk je: oh dit heb ik vanmiddag nog gelezen. En dat is dan ook het laatste bericht. Dus moet nu veel meer letten op wie wanneer wat heeft geschreven en wanneer ik voor het laatst online ben geweest, want dan weet ik dat ik het niet of wel al gelezen heb.

There's nobody here but me and my reflection.

38

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Kipje schreef:

Hoe staat het hier eigenlijk mee?

Al jullie wensen en de door ons geformuleerde eisen/prioriteiten zijn samengenomen in een document. Ik heb contact gehad met onze penningmeester die dat met mij en een ICT'er op gaat pakken, zij hebben het document ook ontvangen. I.v.m. de vakantie staat het 'on hold', vanaf deze week ga ik weer contact zoeken in de hoop dat we aan de slag kunnen met een nieuwe forumomgeving. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

39

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Sterretje schreef:

Wat ik ook heb is topics die ik heb gelezen op mijn laptop, nog ongelezen zijn op mijn mobiel, terwijl het beide vanaf mijn eigen account is. Ik weet niet of dat verbeterd kan worden bij het nieuwe forum? Dat gelezen berichten dus op alle apparaten als gelezen berichten worden gezien (van een account). Ik weet niet of ik het goed uitleg, maar als je het niet snapt, tell me dan probeer ik het beter uit te leggen.

Heb ik ook last van, inderdaad. Nu trouwens ook dat alle topics waar ik ooit in gereageerd heb weer als ongelezen staan, terwijl ik overal gewoon up to date ben.

40

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Simone schreef:

Heb ik ook last van, inderdaad. Nu trouwens ook dat alle topics waar ik ooit in gereageerd heb weer als ongelezen staan, terwijl ik overal gewoon up to date ben.

Jaa toevallig viel mij dat net ook op. Dat een topic ongelezen staat terwijl ik de laatste was die gepost had  *SCRATCH*

There's nobody here but me and my reflection.

41

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Daarbij helpt het om even uit te loggen en weer in te loggen!

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

42

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Jaa dat snap ik, dat is eerder al gezegd. Maar technisch gezien zijn die dingen gekoppeld aan een profiel en zouden de topics dus bij het verversen van een pagina als “gelezen” gemarkeerd zijn. Voor nu is het gewoon maar zo, maar is meer misschien iets om mee te nemen bij het vernieuwen van het forum. Anyways kijk maar wat jullie ermee willen. Hoef voor nu geen oplossing oid. Heb het maar geaccepteerd want ik ga niet steeds in en uitloggen.

There's nobody here but me and my reflection.

43

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Hallo allemaal,

Ik kwam op deze topic terecht en heb doorgelezen. Wat leuk een nieuw forum, deze ziet er inderdaad wat verouderd uit. De meeste dingen die ik mis zijn al benoemd, dus daar heb ik niks meer op aan te vullen. Is het al bekend wanneer het nieuwe forum online is? En krijgen wij daar ook een melding van?

Hartelijke groet,
Mirielle

44

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Er is niet niets bekend over wanneer 'het nieuwe forum' online komt, maar als we hier meer over weten dan zullen we dat uiteraard met jullie communiceren! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

45

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Is er nu al iets bekend over een vernieuwing van het forum? :-)

46

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Ha,
Als er nog een nieuw forum komt, is het misschien handiger als het wat meer overzichtelijk is. Het is nu wat rommelig en als je nieuw bent, weet je niet zo goed hoe het forum werkt en waar je moet zijn. Misschien moet het bijvoorbeeld iets zijn wat bij de meesten wel bekend is. Zoiets als bijvoorbeeld Whatsapp. Dat je aan de rechterzijlijn alle onderwerpen kunt kiezen en zo bij het juiste terecht komt en aan de rechterkant de tekst ziet? (klinkt heel vaag)

47

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Je went er snel aan, Linn. Het systeem is op zich logisch, je moet het even leren kennen.

48

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Ik denk dat het juist vele male rommeliger wordt als je alle onderwerpen op een rijtje hebt, dat zijn er zoveel, dan ben je binnen de kortste keren topics en informatie kwijt.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

49

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Ja, is ook zo. Het zijn er inderdaad genoeg :)

50

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

'Nieuwe berichten' - knop ftw!

and with a beautiful sky above, i was reduced to being human