1

Onderwerp: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

Deze week ontvingen we een vraag van Ayla naar aanleiding van haar afstudeeronderzoek over 'stigma rond zelfbeschadiging op middelbare scholen' en de behoefte aan voorlichting hierover.

Ben jij iemand die op dit moment op de middelbare school zit en zichzelf beschadigt óf heb je jezelf beschadigd in de periode dat je op de middelbare school zat? Dan wil Ayla je graag interviewen hierover.

Bij interesse: stuur mij een PB'tje met je contactgegevens, dan zorg ik ervoor dat je in contact komt met Ayla.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

Op welke wijze wil ze je interviewen?

3

Re: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

rosa_hope schreef:

Op welke wijze wil ze je interviewen?

Die vraag heb ik via de mail al bij haar neergelegd toen ik bezig was met het posten van deze oproep,
ik kom er bij je op terug. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

Re: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

rosa_hope schreef:

Op welke wijze wil ze je interviewen?

Daar ben ik ook benieuwd naar!

5

Re: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

Bungeejumpend onder een helikopter boven een uitbarstende vulkaan terwijl je belaagd wordt door een zwerm killer bijen.. of.. onder het genot van een lekker bakkie koffie. Ook goed.   

Ik weet wel dat het voor mij een hele grote periode in mijn leven is geweest. Mezelf beschadigen op de middelbare. K zie mezelf nog zitten.

6

Re: Zelfbeschadiging in je middelbare school-periode

Er is ons duidelijk geworden dat Ayla voldoende respons heeft voor haar onderzoek, vandaar een slotje. :)
Bedankt voor jullie interesse.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"