1

Onderwerp: Vragenlijst over wondzorg

Binnen de Stichting Zelfbeschadiging houden we ons bezig met het begeleiden van (groepen) studenten die voor hun opleiding een product moeten ontwikkelen, dit voor een minor of bijvoorbeeld hun afstuderen.

Zo zijn we ook benaderd door twee groepen studenten van de Haagse Hogeschool. Dit in het kader van hun minor, de vragenlijst over bejegening door hulpverleners vind je in het andere topic. Naast de interviews die zijn afgenomen onder medewerkers van de Stichting Zelfbeschadiging, is er ook een vragenlijst voor lotgenoten. Zie hieronder hun bericht:

Hallo,

Wij zijn Aimee, Britt en Justin en wij zijn studenten aan de Haagse Hogeschool. Voor de minor Participatieve Gezondheidszorg gaan wij een product ontwerpen die voorlichting geeft over het behandelings- en genezingsproces van zelfbeschadigingswonden. Door middel van deze vragenlijst willen wij meer inzicht krijgen op welke manier er ondersteuning en voorlichting geboden kan worden met betrekking tot wondzorg. Hierbij hebben we jouw hulp nodig om een zo effectief mogelijk product te ontwerpen.
Deze vragenlijst is anoniem en wordt enkel gebruikt voor dit onderzoek en zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen.

Alvast bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Vragenlijst over wondzorg

Ik heb hem ingevuld. :)

3

Re: Vragenlijst over wondzorg

Ik heb m ook ingevuld.

Sometimes something so broken can never be fixed
You always build it better the second time around

Re: Vragenlijst over wondzorg

Ingevuld :)

There's nobody here but me and my reflection.