1 Laatst bewerkt door Leesbeest (01-07-2019 19:36:45)

Onderwerp: Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens

Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens: 'Er gebeurde wat moois' 

Een heel mooi ontroerend stuk over de reactie van moeder en kind over de zelfbeschadiging van een meid. Een onwijs mooi, hartelijk, menselijk stuk. Wat mijn hart in ieder geval verzachtte en echt wel liet stralen. Het kind benoemde gewoon puur vanuit het eigen hart wat zij dacht. Zonder enige gemeenheid in het vel, zo heerlijk eerlijk zoals gezegd. Wat mijn hart helemaal had gestolen. Waar volwassen volgens mij ook een voorbeeld aan mogen nemen. Waardoor we op een goede manier steeds meer kunnen gaan praten over een taboe, en het boek steeds opener wordt. Met de prachtige reactie van de moeder naar het kind toe, zo respectvol, zo kan het zeker ook. Waardoor mensen op deze manier steeds dichterbij elkaar mogen komen. Met een prachtige reactie vanuit de Landelijke Stichting Zelfbeschadiging eraan toe.

Een heel mooi voorbeeld vanuit een klein mens ''als de taart'' met de moeder ''als de kers op die taart''.  *INLOVE*

Graag zou ik deze beleving wegens het bovenstaande ook met jullie willen delen.
Vandaar deze link [TRIGGER WARNING FOTO]: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla … -littekens

Hopelijk mogen jullie hier ook iets moois uit meenemen als cadeau zoals ik heb mogen doen, ieder natuurlijk op haar of zijn eigen manier. Maar onthoud het mag er gewoon zijn, want het is helemaal oké...  :hug: 

Veel warmte,  Sunflower

Smile And Shine Like The Bright Colors Of A Sunflower

2

Re: Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens

Mooi.  :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

3

Re: Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens

Erg mooi

Houdt de wet van drie in ere,
driemaal zullen jouw daden wederkeren.
Leer deze Wet en leer hem goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.

4

Re: Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens

Prachtig!

5

Re: Moeder en kind ontroeren meisje met opvallende littekens

Hele gewone vraag van een klein meisje met een heel mooi antwoord van de moeder. Knap dat ze dat zo duidelijk kon antwoorden.