1

Onderwerp: Onderzoek: broers/zussen van iemand die zichzelf beschadigt/-d heeft

We kregen onderstaande oproep binnen van Tom, hij doet onderzoek naar waar broers en zussen van iemand die zichzelf beschadigt/heeft beschadigt behoefte aan heeft. Kunnen jullie hem een stukje verder helpen?

Hallo allemaal!

Mijn naam is Tom van Tricht. Ik ben de broer van iemand die zichzelf in een tijd beschadigd heeft.
Ik ben op zoek naar broers en zussen (brussen) van mensen die zichzelf beschadigen of hebben beschadigd, die het met mij en andere lotgenoten zouden willen hebben over hun ervaringen.

Voor Stichting Zelfbeschadiging doe ik onderzoek naar wat de stichting de brussen kan bieden. Omdat degene die zichzelf beschadigt logischerwijs veel hulp behoeft, wordt er soms vergeten dat de brussen ook rondlopen met veel vragen, gevoelens en wensen. Ook zij kunnen hulp gebruiken.

In een groepsoverleg (of 1-op-1-interview als je dat liever hebt) onder het genot van een kop koffie en een stuk taart, zou ik het graag hebben over onze specifieke situatie en de vragen, gevoelens en wensen waarmee wij rondlopen. Ook hoop ik ervaringen en tips met elkaar te kunnen delen, waarmee we elkaar en andere lotgenoten kunnen helpen. Jullie inbreng als ervaringsdeskundigen is enorm waardevol!

Ben jij of ken jij een broer of zus van iemand die zichzelf beschadigt of heeft beschadigd? Dan zou ik graag met jou of met hem/haar in contact komen!

Je kunt mij bellen of appen op: 06-49927222
Of mailen naar: tomvtricht@gmail.com

In het onderzoek en in de resultaten zullen er geen namen genoemd worden. Je zult dus anoniem blijven.

Alvast bedankt!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"