1

Onderwerp: Geraldine en de vrouwen

https://www.gids.tv/artikel/10921/nieuw … n-op-rtl-4

Samen met de zes vrouwen reist Geraldine naar het prachtige Kroatië, waar ze onder leiding van een team psychologen proberen hun PTSS te bedwingen. Door middel van verschillende vormen van therapie hopen de vrouwen hun trauma een plekje te kunnen geven. Geraldine volgt ze in deze zware periode, en ook na de reis worden de vrouwen nog een jaar lang begeleid en gevolgd.

Vanavond start dit programma, ik denk dat het een pittig programma gaat zijn om te zien, maar ik ben ook wel weer benieuwd hoe deze therapie voor hun gaat zijn.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

2

Re: Geraldine en de vrouwen

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien op Videoland. Mooi programma. Vind Geraldine echt geschikt hiervoor. Vond het wel confronterend.

3

Re: Geraldine en de vrouwen

Ja, dat denk ik idd ook wel dat Geraldine daar wel geschikt voor is.
Ik heb geen videoland helaas :D maar ben wel benieuwd.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

4

Re: Geraldine en de vrouwen

Klinkt als een erg interessant programma!
Gezien het onderwerp kan ik beter niet kijken :(

5

Re: Geraldine en de vrouwen

Ben wel blij dat ik het al heb gekeken, ik trek zulke programma’s niet voor het slapen :D

6

Re: Geraldine en de vrouwen

Ik heb het inmiddels ook gezien. Ook wel echt respect voor de vrouwen die mee durven te doen! Als ik uit een emdr-sessie kwam sloot ik mezelf haast op thuis. Dat hoofd verstop ik graag voor de wereld.  :angelic:

En ik moet er inderdaad ook niet aan denken dat vlak voor bedtijd te kijken. Pfoe!

7

Re: Geraldine en de vrouwen

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Mooi programma en ik heb enorm veel respect voor de deelnemende vrouwen dat ze zich zo durven open te stellen en deze intensieve therapie week aan zijn gaan.