1

Onderwerp: Vacature mailmaatje

Wil je jouw ervaring met zelfbeschadiging gebruiken om anderen te helpen? Word dan mailmaatje bij Stichting Zelfbeschadiging!
Wat doe je als mailmaatje?
Als mailmaatje heb je eens per week contact via de mail met iemand die zichzelf beschadigt. Via dit contact maak je het mogelijk voor iemand om zijn/haar ervaringen met zelfbeschadiging te kunnen delen. Je kunt een luisterend oor bieden en iemand helpen om zijn/haar zelfbeschadiging beter te leren begrijpen. Daarnaast kun je het binnen dit contact natuurlijk ook hebben over andere zaken zoals hobby’s, school en werk.
Is mailmaatje worden iets voor mij?
Om mailmaatje te worden moet je 18 jaar of ouder zijn. Wij verwachten van jou dat je van een afstandje naar je zelfbeschadiging kunt kijken. Je hoeft nog niet gestopt te zijn, maar je moet er wel er over kunnen praten.
Wegens de omstandigheden op dit moment is het inwerken online, dus je hoeft voor het inwerken niet naar ons kantoor te komen!
Wel hebben we intervisie momenten waarbij we verwachten dat je aanwezig probeert te zijn!
Heb je interesse?? Mail dan naar beau@zelfbeschadiging.nl met je motivatie om mailmaatje te worden, dan kunnen we een kennismakingsgesprek inplannen!

(Ik, Leesbeest, ben ook mailmaatje. Je mag mij ook een pb’tje sturen voor meer informatie!)

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

Re: Vacature mailmaatje

Super tof! :)

Re: Vacature mailmaatje

Ik vind het ook wel tof eigenlijk!

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

4

Re: Vacature mailmaatje

Ik ga dit eens laten bezinken, want ik denk dat ik dit best leuk ga leuk ga vinden.

zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, en ik denk dat ik win
zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, En ik denk en ik voel, ik geloof, ik bedoel en ik beloof dat ik win

5

Re: Vacature mailmaatje

Ik heb ook een mailmaatje en het is erg leuk om te doen vind ik. :)

The truth is: everyone is going to hurt you, you just have to decide who is worth the pain.