1

Onderwerp: Afstudeeropdracht: het bijstaan van ouders (respondenten gezocht)

Joëlle voert haar afstudeeropdracht uit voor de Stichting Zelfbeschadiging en doet onderzoek. Ze is op zoek naar ouders van kinderen die zichzelf beschadigen/beschadigd hebben.

Beste lezer,

Laat ik mezelf allereerst even voorstellen. Mijn naam is Joëlle Stark en op dit moment zit ik in mijn afstudeerjaar van de HBO opleiding Social Work. Vanuit Stichting Zelfbeschadiging ben ik bezig met een afstudeeronderzoek over hoe ouders het beste bijgestaan kunnen worden wanneer hun kind zichzelf beschadigt. Een heftig onderwerp maar wel een onderwerp van belang omdat de naasten vaak  worden vergeten.

Deze enquête is bedoeld voor ouders die ervaring hebben met de zojuist benoemende situatie. Het zou mij ontzettend helpen als u 10 minuten van uw tijd wilt nemen voor de enquête. Deze is anoniem!

https://www.survio.com/survey/d/I0O3J7B0L3X4S7G8X

Kent u ouders die bekend zijn met de situatie, voel u vooral vrij om deze door te sturen! Ik heb zo veel mogelijk respons nodig.

Hartelijk dank voor het invullen of doorsturen van de enquête. Door het invullen of doorsturen helpt u mee aan een mooi onderzoek en helpt u (andere) ouders van kinderen die zichzelf beschadigen.

Met vriendelijke groet,

Joelle Stark
0940123@hr.nl

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"