1 Laatst bewerkt door Doetie (29-05-2021 14:24:42)

Onderwerp: Online lotgenoten bijeenkomst. (Nieuwe datum)

Beste lotgenoten,

Al enige tijd zijn we bezig met het idee om een lotgenotenbijeenkomst te organiseren. Het liefst zien we jullie natuurlijk in 'het echt', maar door de Corona-crisis is dit nog niet mogelijk. Daarom organiseren we op korte termijn(!) een online lotgenotenbijeenkomst.

Bij deze online bijeenkomst zullen maximaal 6 lotgenoten aanwezig zijn, naast 2 vrijwilligers van de LSZ. Zo kan iedereen goed meedoen en blijft deelname laagdrempelig. Vooralsnog zal de online bijeenkomst in het teken staan van met elkaar in gesprek gaan en ervaringen uitwisselen.

De eerste bijeenkomst zal plaatsvinden via Zoom, op zondag 27 juni van 15:30 tot 16:30.
Lijkt dit je leuk en zou je mee willen doen, stuur dan naar Iris of Doetie een privébericht. Mocht je willen deelnemen maar schikt voor jou deze datum niet? Dan willen we je vragen om dat ook aan ons te laten weten. Dit kunnen we meenemen voor een volgende (online) bijeenkomst. Bij genoeg animo willen we in de toekomst ook thema-bijeenkomsten organiseren.

Mochten er naar aanleiding van dit bericht vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we dat graag. Het is voor ons de eerste keer dat we dit online doen, dus het is soms ook even zoeken. Je kunt je vragen hier in het topic stellen of in een privébericht aan Iris of Doetie.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

Re: Online lotgenoten bijeenkomst. (Nieuwe datum)

Wat een leuk idee, goed gedaan beheer!

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

3

Re: Online lotgenoten bijeenkomst. (Nieuwe datum)

Ter aanvulling dus; de datumdie we eerst hadden, vandaag 30 mei, is verschoven naar 27 juni. Mocht je mee willen doen, voel je dan welkom om je aan te melden :)

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

4

Re: Online lotgenoten bijeenkomst. (Nieuwe datum)

Aankomend weekend is er op zondag 27 juni een online lotgenoten bijeenkomst, we hebben twee aanmeldingen. zijn er vanuit het forum ook nog mensen die het leuk lijkt om mee te doen?
Je kunt dan een mailtje naar mij of Iris sturen zoals beschreven in de oproep :)

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.