76

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Klinkt goed in ieder geval!

I didn’t want any flowers, I only wanted
to lie with my hands turned up and be utterly empty.
How free it is, you have no idea how free
the peacefulness is so big it dazes you.

77

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Het zal vast inderdaad wennen zijn. Maar makkelijker een foto toevoegen klinkt al goed!

Thnx voor de update. :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Klinkt goed!

Je schrijft dat er dingen verloren kunnen gaan die waardevol zijn, bedoel je daarmee ook dat bepaalde topics verloren kunnen gaan? Of gaat het om andere dingen?

Ik heb nog steeds een berg verlangens
Maar niemand kan erbij
Ik ben niet van iemand anders
Maar ben ook niet meer van mij ~ Suzan en Freek

79

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Het is nog niet helemaal duidelijk wat en of er inhoudelijk iets verloren zal gaan. Er waren nu een paar subfora waarbij de instellingen om onbekende redenen anders waren, waardoor we geen toegang hebben tot die topics (in de testomgeving, is een kopie van een paar maanden terug). We (Even) gaat nog een paar imports/exports draaien om te zien of alle topics mee overkomen en waar dat 'm in zit als dat niet lukt. Een eerste iets wat we hebben opgemerkt is dat jullie avatars bijvoorbeeld nog niet mee zijn gekomen.

Met verloren gaan bedoel ik vooral functionaliteiten of toegang tot bepaalde informatie (bijvoorbeeld hoeveel berichten iemand heeft geplaatst), denk ik, al is nog niet 100% duidelijk of en wat dat zal zijn. Beetje vaag nog, maar ik wilde wel vast laten weten dat het nieuwe forum geen exact kopie zal zijn van het huidige forum, omdat het ook op andere 'software' draait, en er dus ook anders uit gaat zien. Hier moeten we zelf ook nog aan wennen (daarbij gezegd hebbende dat de eerste versie die we nu gezien hebben nog zeker niet de definitieve versie is.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Bedankt voor je reactie Iris :)

Ik heb nog steeds een berg verlangens
Maar niemand kan erbij
Ik ben niet van iemand anders
Maar ben ook niet meer van mij ~ Suzan en Freek

81

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Klinkt als heel goed nieuws Iris! Ben benieuwd!

“You are braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think."  — Christopher Robin (Winnie the Pooh)

82

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Hoi allemaal, ik weet niet hoe jullie hier tegenaan kijken maar wat mij heel erg opviel toen ik op dit forum binnenkwam is dat lotgenoten en bondgenoten heel erg gescheiden zijn. Dat is op zich ook wel een prettig idee maar ik denk dat beide ook in vele gevallen wel wat aan elkaar zouden kunnen hebben. Een ouder kan er meer begrip of inlevingsvermogen uithalen. En als lotgenoot kan je zo makkelijker een steentje bijdragen en inzicht van in dit geval de ouders zien en hierdoor beter in gesprek worden. Nu gebeurt het alleen een klein beetje in de voorstel topics maar die verdwijnen weer.

Dus misschien is het een idee om een gezamenlijk plekje te creëren op het forum?

Als ik de enige ben die hier zo tegenaan kijkt heeft het niet veel nut, maar ik wou dit toch ergens als feedback kwijt.

Het leven is net een frikandel, je moet ‘m zelf speciaal maken

83

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Jenny,

Zie https://forum.zelfbeschadiging.nl/forum … trokkenen/

Groet,
Meerkoet

84

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Sorry negeer dit hij is er wel degelijk, maar er wordt gewoon weinig gebruik van gemaakt :)

Het leven is net een frikandel, je moet ‘m zelf speciaal maken

85

Re: Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?

Dat plekje bestaat hier en komt ook zeker terug op het nieuwe forum!

Ideeën hoe we dit deel van het forum actiever kunnen krijgen zijn erg welkom, want wij als beheer denken dat dit ook onwijs waardevol kan zijn :)

and with a beautiful sky above, i was reduced to being human