1 Laatst bewerkt door Iris (05-04-2024 15:14:11)

Onderwerp: Onderzoek: vragenlijst over ondersteuning bij zelfbeschadiging

We kregen onderstaande oproep binnen van Lex, hij doet onderzoek naar 'ondersteuning bij zelfbeschadiging'. Kunnen jullie hem een stukje verder helpen? De vragen in zijn vragenlijst zijn uitgebreide, open vragen. Het kan zijn dat het moeilijk is om hier goed antwoord op te geven voor jezelf, voel je vrij om dat ook in de vragenlijst aan te geven als je hier tegenaan loopt. :)

"Mijn naam is Lex, student Verpleegkunde aan de Hogeschool Utrecht. Momenteel voer ik een onderzoek uit naar zelfbeschadiging en nodig ik jullie uit om deel te nemen aan een anonieme enquête met 11 open vragen. Jullie input is cruciaal en zal worden gebruikt om inzicht te krijgen in de uitdagingen rond zelfbeschadiging, wat zal dienen als leidraad om mogelijke oplossingen te ontwikkelen. De enquête is te vinden via deze link. Bij vragen, neem gerust contact met mij op via het Instagramkanaal: @harmhalt.official. Jullie bijdrage wordt zeer gewaardeerd en zal een positief verschil maken."

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Onderzoek: vragenlijst over ondersteuning bij zelfbeschadiging

@ Iris,

De link werkt niet.

Wij zijn niet onze diagnose!

3

Re: Onderzoek: vragenlijst over ondersteuning bij zelfbeschadiging

Nee, en het is allemaal nog een beetje vaag. Ik zou wel mee willen doen. Hoe wordt er met de gegevens en privacy omgegaan? In hoeverre het anoniem? Dat is denk ik ook voor vee mensen wel belangrijk

Het leven is net een frikandel, je moet ‘m zelf speciaal maken

4

Re: Onderzoek: vragenlijst over ondersteuning bij zelfbeschadiging

De link is aangepast. Gek, ik had 'm wel getest van te voren! Als het goed is doet de link het nu wel. :)

Het is een Google Forms vragenlijst, waarbij geen persoonsgegevens worden gevraagd. De onderzoeker wil wel weten tot welke leeftijdsgroep je behoort, wat je geslacht is, in welk land je woont en of je momenteel in fase van school/studie/werk/pensioen (o.i.d.) zit.
De gegevens worden puur voor studie-doeleinden gebruikt, dus daarbij mag je ervan uitgaan dat de gegevens/antwoorden na afronden van het onderzoek worden verwijderd. Ik kan dit voor deze zekerheid nog checken bij Lex.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"