1

Onderwerp: Medische zorg na zelfbeschadiging, wat is jullie ervaring?

Beste lotgenoten, naasten en professionals,

Stichting Zelfbeschadiging is op zoek naar jullie ervaringen mbt medische zorg na zelfbeschadiging.

Heb jij als lotgenoot, naaste of professional in de afgelopen 5 jaar medische zorg gezocht of verleend na zelfbeschadiging, en wil jij hierover je ervaring met ons delen? Wij zijn erg benieuwd naar wat er momenteel speelt op dit gebied!

De ervaringen mogen zowel positief als negatief zijn. Graag zouden we jullie vragen om onderstaande vragenlijst in te vullen. Mocht je nav de vragenlijst je verhaal aan ons willen doen, dan mag je deze mailen naar stichting@zelfbeschadiging.nl of in een PB naar mij hier op het forum.
(Let op, stuur in deze mail geen expliciete fotomateriaal mee, deze mails worden niet gelezen en verwijderd.)

Vragenlijst medische zorg nav zelfbeschadiging:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp … sp=preview

Hartelijk dank voor jullie medewerking! :)

Nobody said it was easy.
No one ever said it would be this hard..

2

Re: Medische zorg na zelfbeschadiging, wat is jullie ervaring?

Ik heb de lijst ingevuld! Als aanvulling, misschien ook handig om te vragen hoe vaak iemand medische zorg gezocht heeft, dan krijg je misschien ook een beter beeld van hoe vaak dingen voorkomen (en of een enkele slechte ervaring meteen afschrikt opnieuw hulp te zoeken)

Wat goed, ik ga hem later invullen.

4

@Mathilde, dankjewel voor het meedenken! We gaan hier nog even naar kijken. :)

@mijnhersenspinsels, dankjewel voor je medewerking!

Nobody said it was easy.
No one ever said it would be this hard..

Ik ben zo trots op mezelf dat ik niet mee kan doen met de enquete omdat ik al langer dan 5 jaar geen medische zorg nodig heb gehad voor zelfbeschadiging! :party:

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

6

Zo goed, Leesbeest! Ik ben mega trots op jou! :party:

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

7

De vragen over huisarts/hap zou je nog kunnen uitbereiden naar ook ziekenhuis SEH of afdelingen op chirurgie. Ook daar komen misverstanden voor.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.