Onderwerp: Artikel in de Belgische krant over AM

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160915_02469634

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

2

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Dit is een artikel exclusief voor abonnees van Het Nieuwsblad.

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Ik zg hem ergens gans op fb. Ik zoek het even en plaats hem hier.

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Ik heb het artikel in de spoiler gezet.

Spoiler

http://i1192.photobucket.com/albums/aa331/mamiielariie/14264868_10208493851638577_1939652982179454842_n_zps4o4bhhpb.jpg

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

5

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Mooi artikel en mooi interview!
Wel jammer dat zelfbeschadiging als besmettelijk neergezet wordt zonder juiste context. Volgens mij kan het elkaar wel versterken, maar is het niet zo dat iemand zonder achterliggende problematiek hiermee begint en er ook mee doorgaat puur om erbij te horen.

The truth is: everyone is going to hurt you, you just have to decide who is worth the pain.

6

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Dat stukje over besmettelijkheid inderdaad, wat een onzin. Ik denk dat er bij ieder psychisch probleem of symptoom altijd wel mensen zijn die elkaar opnaaien ergens op het internet. Dat is ook het geval met eetproblemen, suicidaliteit, depressie. De ODD'ers halen elkaar dan misschien over om nog een bushokje te slopen..

Als er meerdere leerlingen zichzelf beschadigen en dat delen, geeft dat voornamelijk de informatie dat het met hen allen psychisch niet helemaal oké gaat, en dat ze de steun die ze nodig hebben blijkbaar alleen bij elkaar vinden.

7

Re: Artikel in de Belgische krant over AM

Knap dat ze dit heeft durven delen. Klinkt inderdaad raar dat ze het bestempelen als besmettelijk..

Verder weet ik er niet veel op te zeggen.. Ben een beetje leeg nu.. maar ook weer niet..