1

Onderwerp: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Heey Allemaal,

Op 3 juni organiseren wij een lotgenotenpicknick in Arnhem (weet iemand een leuke plek in Arnhem?) we verzamelen op het station om 12.30/13.00 uur. We doen het American Style oftewel iedereen neemt zelf wat mee.

Lijkt het je leuk om te komen laat dan hieronder een berichtje achter of stuur een PB. Dan ontvang je de nadere informatie.

Groetjes Nicole en Sabine

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Wat een leuk idee! Ik denk niet dat ik kom maar qua leukeplek in Arnhem: Het sonsbeekpark is erg mooi en zit op loopafstand van het centraal station :)

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Sonsbeekpark is ideaal inderdaad! Misschien kom ik wel, ligt eraan hoe het dan gaat.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

4

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Burgers Zoo. *hint hint* 

Nee geintje. In ieder geval ben ik er wel bij. Vooral aangezien ik de SIAD niet kon komen omdat het te ver was. Dit is tenminste een stuk dichterbij. Ik ga meteen wat recepten uitzoeken.

5

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Leuk dat er weer iets wordt georganiseerd! Helaas kan ik er zoals altijd niet bij zijn, ik moet weer eens werken.

6

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Bedankt voor de reacties!! Het wordt inderdaad het Sonsbeekpark in Arnhem. We verzamelen op het CS of als je liever zelf rechtstreeks gaat kun je in het park komen.

@blackdragon, jammer dat je moet werken
@Blue, tof dat je erbij bent!!!
@Leesbeest kijk gewoon even hoe je je voelt. Ik zet je o.v.b. aangemeld
@Snowflake thanks voor de tip voor Sonsbeekpark!

7

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

We hebben inmiddels ruim 10 aanmeldingen. Zijn er mensen die graag aan willen sluiten?
We hebben nog even maar i.v.m. het te inventariseren wie wat meeneemt willen we eind volgende week ongeveer weten hoeveel mensen er komen.

We hopen op (super) mooi weer :) Het draait vooral om gezellig samen zijn, ontspannen en ontmoeten. Geen gespreksgroep of themamiddag zoals normaal op onze lotgenotendagen.

8

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Ik ga ook! :)

Komen er nog meer mensen? ^^

9

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Ik hoop het. Hoe meer zielen hoe meer vreugde. :)

10

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Ik kom niet :(

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

11

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Jammer Leesbeest!

Blue leuk!!!!!!!

12

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

We hebben inmiddels 12 aanmeldingen van hier en buiten het forum.
Wil jij erbij zijn? Stuur even pb

13

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Als er nog een kaartje bij de Kruidvat is...

14

Re: Picknick meeting lotgenoten - 3 juni 2017 in Arnhem

Hoi.

Ik heb geen keus dan helaas af te zeggen. Er is een sterfgeval in de familie en ik moet helpen met wat dingen.