1

Onderwerp: Scouting

Ik lees het scouting magazine eigenlijk nooit. Maar ze hebben wat nieuws waardoor er info over de groep in komt. En op de laatste bladzijde zag ik dus dit. Geen idee nog wat ik er van moet vinden, ik krijg er ergens een beetje de kriebels van... ik kan het doel ook nog niet echt vinden. Ik snap dat het lastig is om op 1 bladzijde hier wat over te zeggen, maar als ik er niks vanaf zou weten zou ik me afvragen of ik hier nou informatie uit zou kunnen halen. Hoe zien jullie dit artikel?

https://i.postimg.cc/xCCdvYZV/9467-A6-A6-7090-4296-966-F-D4391660-CAF9.jpg

zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, en ik denk dat ik win
zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, En ik denk en ik voel, ik geloof, ik bedoel en ik beloof dat ik win

Re: Scouting

Ik snap dat je er de kriebels van krijgt Esmee, dat roept het bij mij ook wel op.
Ik mis ook het doel en vind dat ze bepaalde dingen beter anders had kunnen formuleren. Die afbeelding en titel maken het voor mij ook niet beter op. Al met al zou ik zeggen; leuk geprobeerd maar het is het net niet.
Ik denk wel dat het een goed onderwerp is om een column/artikel over te schrijven in zo’n blad, zeker omdat ik mij in kan denken dat leiding ermee te maken kan krijgen, maar op deze manier een gemiste kans!