1 Laatst bewerkt door Doetie (08-10-2020 00:34:01)

Onderwerp: Expres slaan?

Hallo

Ik ben nieuw en wil graag gelijk een verhaaltje kwijt en graag wil ik weten of meer mensen dit doen...

Spoiler

Als ik boos of verdrietig of gefrustreerd ben, sla ik mezelf waardoor ik een gevoel van voldoening krijg.
Ik heb dit gisteren (06-10-2020) gedaan en heb nu heel veel pijn als ik over het bultje wrijf...

Ik wil hier zo graag mee stoppen en het lukt soms ook echt wel een langere tijd, maar dan gebeurd er 1 ding en dat wordt me dan te veel en dan ga ik slaan..

Ik weet nu ook niet of ik naar de huisarts moet en een foto moet laten maken...
mijn huisarts weet ook wat er met mij aan de hand is en kan hem hierin ook wel vertrouwen, dus weet niet of ik het moet melden of dat ik nog even een paar dagen moet wachten?

In ieder geval bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Groetjes,
Anoniemxprivee.

2 Laatst bewerkt door Doetie (08-10-2020 00:36:29)

Re: Expres slaan?

Ik heb het stukje over jou omschrijving van zelfbeschadiging in een spoiler geplaatst en aangepast ivm een gedetailleerde omschrijving. Een spoiler gebruiken we hier op het forum om zoveel mogelijk triggers te voorkomen, zo kunnen mensen zelf kiezen of ze het willen lezen, op een later moment of niet. Als je toegelaten bent tot het besloten gedeelte zou je daar dan om willen denken?

Wat naar dat je jezelf hard moet slaan om voldoening te voelen,
Ik denk dat je hier wel herkenning zult vinden over gevoel rond zelfbeschadiging.
Je vraagt of je nu naar de huisarts zou moeten gaan, kun je je hand nog goed bewegen? En heb je al gekoeld?

In kader van je privacy wil ik je er nog wel even op wijzen dat dit gedeelte waar je nu schrijft openbaar is voor alle bezoekers, mocht je meer willen vertellen op een afgeschermd deel dan moet je even wachten tot je toegelaten bent ;)

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.