1

Onderwerp: Last man standing 31 Oktober 2020.

Het is wel kort dag. Maar morgen is het zover, dan vind de Last man standing 2020 @home plaats. Ik weet dat er vanuit hier en/of de LSZ ook mensen mee gaan doen, en daarom dacht ik er aan om het alsnog te delen hier.
Vind je het leuk om mee te kijken en deze dag te beleven, en uiteraard om de deelnemers te supporten/steunen
dan kun je via onderstaande link meer informatie vinden en nog eens na lezen waarom, door wie en hoe de Last man standing dit jaar georganiseerd word!

Last Man Standing@home I 31 oktober 2020 I 12.00 - 15.00 uur
Last Man Standing@home* is een uniek evenement waarbij je maximaal 3 uur op een verhoging in je eigen omgeving (huis, tuin, park in de buurt, sportveld, straat etc.) gaat staan. Je kunt gaan staan op een krukje, bankje of boomstronk. Of een paal natuurlijk ;)  Zolang het maar veilig is.

Via een online livestream zijn we gedurende die 3 uur (van 12.00 tot 15.00 uur) met elkaar verbonden, dus staan we toch een beetje samen. En net als bij de andere edities houden we de stemming er in met o.a. BN’ers, muziek, entertainment en interviews.

Wat is het doel?
Het doel is zoveel mogelijk geld ophalen om psychische problemen bij jongeren te voorkomen en hen die er last van hebben te ondersteunen. En dat is hard nodig.

Waarom meedoen?
Jaarlijks overlijden er ruim 1900 mensen aan zelfdoding, waarbij het aantal zelfdodingen onder jongeren stijgt. Het probleem zit ‘m vaak nog in het niet (durven) praten over wat er in je hoofd omgaat, schaamte, taboe… Maar liefst 4 op de 10 jongeren met psychische klachten durft daar niet over te praten. Met Last Man Standing halen we geld op en steunen we op deze manier projecten, zoals de MIND Young Academy en de MIND Young Studio, die gericht zijn op voorlichting, preventie en ondersteuning.

Link:
https://wijzijnmind.nl/lastmanstanding

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

2

Re: Last man standing 31 Oktober 2020.

Succes voor diegene die mee doen!

zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, en ik denk dat ik win
zon, kom maar op, ik ben overal voor in
Kijken wie het langst kan stralen, En ik denk en ik voel, ik geloof, ik bedoel en ik beloof dat ik win

3

Re: Last man standing 31 Oktober 2020.

Je kan de livestream van 12:00 uur tot 15:00 uur hier bekijken.

At it's root, perfectionism isn't really about wanting to be perfect. It's about fear.
Fear of making a mistake. Fear of disappointing others. Fear of failure.
Fear of success.
- Michael Law