1 Laatst bewerkt door Iris (07-02-2021 11:41:22)

Onderwerp: (Digitale) naastenbijeenkomst georganiseerd door de LSZ

Beste allemaal,

Vanuit de Stichting Zelfbeschadiging gaan we dit jaar (online) naastenbijeenkomsten organiseren. Hieronder vinden jullie de informatie over de eerstvolgende bijeenkomst.

Ben je een naaste en heb je behoefte aan contact met andere naasten?
Ben je iemand die zichzelf beschadigt/beschadigd heeft en heeft jouw naaste behoefte aan dergelijk contact?
Of ken je een andere naaste die hier iets aan zou kunnen hebben?
Meld je dan aan en/of deel de informatie met hen.

Mochten er vragen zijn over de naastenbijeenkomsten, dan kun je het best terecht bij Trui (zie mailadres onderaan).

Beste iedereen,

Je hebt in je nabije omgeving iemand die zichzelf beschadigt. Dat is moeilijk om mee te maken. Je wilt de ander zo goed mogelijk begrijpen en ook weten, hoe je de ander kunt helpen.

Stichting Zelfbeschadiging gaat opnieuw naastenbijeenkomsten organiseren, deze keer online vanwege de corona. We houden een bijeenkomst met een beperkt aantal mensen, zodat je ruimte hebt om van alles te vragen en er met elkaar over te praten.

De avonden worden begeleid door iemand die zelf naaste is en iemand die zichzelf beschadigd heeft. Beiden zijn in staat afstand te nemen van hun persoonlijke situatie en met anderen mee te denken en mee te leven.

Indien dit je aanspreekt, kun je je aanmelden voor de eerstvolgende (digitale) bijeenkomst op:

Woensdag 24 februari om 19.30 uur
 
Heb je moeite met online vergaderen, dan is het mogelijk van te voren een keer proef te draaien. Geef je dan op, dan kunnen we, met een link online, en de telefoon erbij, samen met jou kijken hoe je – technisch gezien- gemakkelijk en goed kunt deelnemen. 

Aanmelden kan door een mail te sturen naar: trui@zelfbeschadiging.nl

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

Re: (Digitale) naastenbijeenkomst georganiseerd door de LSZ

Let op! De datum is veranderd wegens privé omstandigheden van iemand uit de stichting. Het was op woensdag 10, en nu op maandag 15 februari.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

3 Laatst bewerkt door Iris (07-02-2021 11:43:29)

Re: (Digitale) naastenbijeenkomst georganiseerd door de LSZ

De eerste naastenbijeenkomst zit vol.
De volgende is:

Woensdag 24 maart om 19:30 uur

At it's root, perfectionism isn't really about wanting to be perfect. It's about fear.
Fear of making a mistake. Fear of disappointing others. Fear of failure.
Fear of success.
- Michael Law