1

Onderwerp: Vacature kantoormedewerker

Update maart 2022: Het kantoor kan weer uitbreiding gebruiken!
We zoeken mensen voor de maantag, woensdag en vrijdag. Tijden in overleg. Iedereen is welkom: lotgenoten én naasten. Het is fijn als je in of rond Utrecht woont, maar dit is geen voorwaarde.

Hoi allemaal,

De stichting Zelfbeschadiging is hard op zoek naar vrijwilligers! Op dit moment hebben we een dringend tekort aan kantoormedewerkers.

Ik behoor zelf ook tot het kantoorteam. Wat ik zoal doe tijdens een dienst:
- De algemene mailbox beantwoorden, mails doorsturen naar de juiste personen
- Wachtlijst mailmaatjes beheren
- Telefonisch spreekuur
- Kaartjes schrijven

Op dit moment werken we vrijwel alleen maar vanuit huis, met appcontact met je collega's.

Ben jij 18 jaar of ouder en vind je het leuk om vrijwilligerswerk te doen, en kun je van een afstandje naar je zelfbeschadiging of dat van je naaste kijken? Je hoeft niet gestopt te zijn, wel verwachten we dat je kunt praten over zelfbeschadiging.

Als je meer vragen hebt kun je mij een berichtje sturen, ook als je twijfelt of het iets voor jou is. Je mag ook direct naar de stichting mailen: stichting@zelfbeschadiging.nl . Vermeld dan even dat je vrijwiliger wilt worden.

Deze oproep is voor iedereen, zowel voor lotgenoten als voor ouders/andere naasten.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

Re: Vacature kantoormedewerker

Ik vind het jammer dat het zover is, en ik een Belgje ben.

"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.

Re: Vacature kantoormedewerker

Als je het echt wilt Mamiielariie, zou ik even een mailtje sturen en kijken naar de mogelijkheden! Als jij alles vanuit huis kan doen maakt het in theorie niet uit waar je zit, als je maar internet hebt! Zelfs de telefoon gaat over wifi geloof ik.

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

4

Re: Vacature kantoormedewerker

Het kantoor kan weer uitbreiding gebruiken!
We zoeken mensen voor de maandag, woensdag en vrijdag. Tijden in overleg. Iedereen is welkom: lotgenoten én naasten. Het is fijn als je in of rond Utrecht woont, maar dit is geen voorwaarde.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"