1

Onderwerp: Alternatieven lijst

Ik zie op deze site een aantal keren een alternatieven lijst genoemde staan, maar kan deze niet vinden?
Kan iemand ons daarmee helpen?

2

Re: Alternatieven lijst

Hallo, hm goede vraag. Ik ga even voor je informeren en dan kom ik hier op terug bij je :)

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

3

Re: Alternatieven lijst

Die staat op het forum in het subfora Stoppen met jezelf beschadigen maar die is niet toegankelijk voor bondgenoten. Ik weet echter niet of deze lijst ook op de gewone site staat, waar iedereen erbij kan.

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

4

Re: Alternatieven lijst

Ik heb hier alvast een pdf bestand voor je van de lijst met alternatieven.

https://www.zelfbeschadiging.nl/wp-cont … ing-11.pdf

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

5

Re: Alternatieven lijst

Is dat niet gewoon omdat avangastel9 nog Lid is (en dus geen geen toegang heeft tot een deel van het forum)? &Ik weet niet of de alternatieven lijst ook zichtbaar is voor bondgenoten eigenlijk

6

Re: Alternatieven lijst

Via onderstaande link is de lijst op de website zichtbaar voor alle bezoekers :) als je op de link klikt en naar beneden scrolt dan vind je de alternatievenlijst.

https://www.zelfbeschadiging.nl/lotgenoten/

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

7

Re: Alternatieven lijst

Weer wat geleerd. Ik ben hier nu bijna acht jaar, maar die alternatievenlijst zie ik voor het eerst. Dank!

8

Re: Alternatieven lijst

Mathilde schreef:

Is dat niet gewoon omdat avangastel9 nog Lid is (en dus geen geen toegang heeft tot een deel van het forum)? &Ik weet niet of de alternatieven lijst ook zichtbaar is voor bondgenoten eigenlijk

Dat weet ik ook niet maar het subfora dat ik noem is alleen toegankelijk voor lotgenoten. Dus tenzij de lijst nog ergens anders staan op het forum, kan ze daar niet bij.
En aan Meerkoet's reactie te zien, staat hij verder nergens op het forum. Dus fijn dat Doetie er een andere link voor heeft, zodat bondgenoten daar ook bij kunnen. :)

Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.

Re: Alternatieven lijst

Dank je wel !
Ik ga mijn best doen de weg te vinden op de site ;)
Als ik het goed begrepen heb kan ik nu in het bondgenoten forum
Ik zal waarschijnlijk nog wel vragen gaan stellen op verkeerde plekken, maar dan hoor ik het graag.

10

Re: Alternatieven lijst

Dat is geen probleem hoor, het is altijd even wennen op een nieuwe plek/forum. Bij vragen, stel ze gerust :)

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.