1

Onderwerp: Weer een oproep van de Girlz!

We kregen deze week weer een oproepje binnen van de Girlz! Reageren kan via het mailadres dat in het bericht staat:

Voor verschillende meidenbladen waaronder Girlz! ben ik op zoek naar meiden tussen de ongeveer 14 en 27 jaar die anoniem hun verhaal willen vertellen. Ik ben met name op zoek naar meiden die trichotillomanie hebben of hebben gehad of bij wie de zelfbeschadiging gepaard ging met dwangneurose. Maar als je over iets anders binnen dit gebied je verhaal wil delen, hoor ik het ook graag. Reacties kunnen gestuurd worden naar michelle.iwema@gmail.com. Alle verhalen zijn anoniem en alles mag vooraf worden gelezen. Je gegevens worden door mij uiteraard vertrouwelijk behandeld.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

2

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Vraag van Michelle: zijn er op het forum meiden die anoniem hun verhaal willen doen? Voor meer informatie, zie de tekst in het begin bericht.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

3

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Wil er best eens over nadenken..
Volgens mij zijn er hier al eens mensen die hier aan meegedaan hebben of niet?
Hoe gaat het in z'n werk?
Gaat t per mail/telefoon/moet t face to face?
:)

4

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Er zijn inderdaad mensen die wel eens mee hebben gedaan hiervoor, waaronder ik, I am unwritten, AntiSocialWorker, Tessevea - misschien mis ik nog mensen? Ik heb een hele mailwisseling gehad met Michelle, alles via de mail. Je hoeft haar dus zeker niet te ontmoeten als je dat niet wil. Mij vroeg ze destijds of ik mijn verhaal wat uit wilde schetsen en op basis daarvan stelde zij mij allerlei vragen om een verhaal mee te maken. Daarna mocht ik nog wel meelezen en de laatste dingetjes aan laten passen.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

5

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Bedankt! Dat is al een opluchting.. Ik ga er over nadenken en kijken of het lukt mijn verhaal op papier te zetten zonder nog voor ik het mailtje gestuurd heb al te flippen ;)

6

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Dat is helemaal prima. En als je vragen hebt kun je mij altijd nog een PB'tje sturen. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

7

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Ik weet niet of het nog kan maar ik zit met een vraag, ik ben wel gediagnostiseerd met OCD en heb ook aan zelfbeschadiging gedaan. Ik weet niet of je OCD kan vergelijken met een dwangneurose, weet iemand dat?

8

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Ik heb bij Michelle navraag gedaan en het maakt (inmiddels) niet meer uit of je te kampen hebt met dwang of niet. Het gaat om een verhaal van een jonge man/vrouw die zichzelf beschadigt of beschadigd heeft, los van andere klachten of diagnoses.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

9

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Ah oke, bedankt voor je antwoord! Ik kan mijn verhaal dus nog steeds opsturen?

10

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Ja! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

11

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Oke, bedankt voor je hulp Sorry.x

12

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Hoi, als er ooit nog zo'n oproep zou zijn zou ik graag mijn verhaal willen doen! Ik schrijf graag, ik ben momenteel bezig met een boek maar of ik dit ooit afkrijg is de vraag.

13

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Hallo allemaal!

Ondertussen is mijn verhaal in de Girlz! gekomen, ik sta daar anoniem in als Maartje. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik mijn verhaal mocht doen en dat andere meiden/jongens herkenning erin vinden.

Het nummer is uitgebracht als 'Girlz! Zomerfunboek', hij is als het goed is al verkrijgbaar in de winkel. Als jullie hem hebben gehaald ben ik erg benieuwd naar jullie reactie, PB is altijd open :)

14

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Marijejp schreef:

Hallo allemaal!

Ondertussen is mijn verhaal in de Girlz! gekomen, ik sta daar anoniem in als Maartje. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik mijn verhaal mocht doen en dat andere meiden/jongens herkenning erin vinden.

Het nummer is uitgebracht als 'Girlz! Zomerfunboek', hij is als het goed is al verkrijgbaar in de winkel. Als jullie hem hebben gehaald ben ik erg benieuwd naar jullie reactie, PB is altijd open :)

Ik ben wel benieuwd! :o is dat een zomerfunboek van juli?

15

Re: Weer een oproep van de Girlz!

blackdragon-117 schreef:
Marijejp schreef:

Hallo allemaal!

Ondertussen is mijn verhaal in de Girlz! gekomen, ik sta daar anoniem in als Maartje. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik mijn verhaal mocht doen en dat andere meiden/jongens herkenning erin vinden.

Het nummer is uitgebracht als 'Girlz! Zomerfunboek', hij is als het goed is al verkrijgbaar in de winkel. Als jullie hem hebben gehaald ben ik erg benieuwd naar jullie reactie, PB is altijd open :)

Ik ben wel benieuwd! :o is dat een zomerfunboek van juli?

Als het goed is wel ja

16

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Marijejp schreef:
blackdragon-117 schreef:
Marijejp schreef:

Hallo allemaal!

Ondertussen is mijn verhaal in de Girlz! gekomen, ik sta daar anoniem in als Maartje. Ik vind het nog steeds bijzonder dat ik mijn verhaal mocht doen en dat andere meiden/jongens herkenning erin vinden.

Het nummer is uitgebracht als 'Girlz! Zomerfunboek', hij is als het goed is al verkrijgbaar in de winkel. Als jullie hem hebben gehaald ben ik erg benieuwd naar jullie reactie, PB is altijd open :)

Ik ben wel benieuwd! :o is dat een zomerfunboek van juli?

Als het goed is wel ja

Ugh ik kon um vandaag niet vinden in de winkel... Misschien dat ik um nog ergens tegen kom.. Idk..

17

Re: Weer een oproep van de Girlz!

Oh hier heb ik ook aan meegedaan, stond in het nummer van december 2016.

There's nobody here but me and my reflection.