Onderwerp: Siliconen Bandjes
Op de lotgenotendag sprak ik kort met Andrea over de armbandjes die de LSZ een tijdlang in de webshop heeft gehad. Het laatste armbandje is verloot op de lotgenotendag aan een heeeeele enthousiaste winnares!
Zelf ben ik er ook heel enthousiast over en ik ben daarom benieuwd of iemand van de LSZ nog van plan is om te gaan zoeken naar een nieuw adres om bandjes te bestellen.
Als dat niet t geval is zou ik graag (evt samen met andere leden/beheerders/enthousiastelingen) bandjes willen bestellen.
Dus eigenlijk meerdere vragen in één!
- Gaan er vanuit de LSZ nog bandjes komen?
- Zo neen, wie wil er met mij leuke bandjes gaan organiseren?
Wat daarbij komt kijken is het volgende:
- Welk ontwerp gaan er op die bandjes komen? (Want we kunnen niet het logo van de LSZ gebruiken als de bandjes niet van de LSZ zijn, neem ik aan.) Brede bandjes, dunne bandjes, bandjes met een opdruk of met relief of meerdere kleurtjes of, of of... SIAD als thema? Een mooie quote? Iets heel anders?!
- Waar bestellen we? (Misschien zijn er mensen die er ervaring mee hebben en weten waar we op moeten letten, waar we goedkoop uit zijn, waar er goede/slechte ervaringen zijn?)
- Hoe doen we het met ontvangen/doorsturen? Lijkt me handig als 1 persoon de bandjes over de rest verspreidt. (Even rekening houden met de Belgische dames en heren met versturen.)
- En qua geld moeten we kijken wie er allemaal een bandje wil, wat we ervoor over hebben en wat we met evt overgebleven bandjes doen.
Ik voel mij nu uiteraard geroepen om een flink deel van die taken op mij te nemen, lijkt me leuk! Maar als niemand die bandjes wil dan houdt t feest natuurlijk gauw op.
Schiet los, maak me gek met wilde ideeën, ik heb er zin in!
Ik heb trouwens geen idee of er überhaupt vraag is naar (nieuwe) bandjes, maar ik kreeg op de lotgenotendag zo het vage vermoeden dat er wel meer mensen een bandje willen!