51

Re: Noodsituatie LSZ

Ik heb er eventjes over nagedacht maar ik wil het toch overwegen om vast te doneren.
Is het na een jaar wel weer stop te zetten?
Ivm mijn studie vraag ik dat, momenteel kan ik het makkelijk missen, maar ik weet niet hpe dat er in de toekomst uit gaat komen te zien.
Ik zal zo even het formulier uitdraaien. :)

52

Re: Noodsituatie LSZ

Het is weer stop te zetten ja, ieder beetje helpt ons! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

Re: Noodsituatie LSZ

Ik zal ook ff zo'n formulier invullen!

Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~

54

Re: Noodsituatie LSZ

Tijd voor een korte update: er is op dit moment genoeg geld om tot 2016 te blijven bestaan. Wel zijn we nog steeds naarstig op zoek naar donateurs, want we komen nog niet in de buurt van de 100 structurele donateurs!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

55

Re: Noodsituatie LSZ

Je bedoelt 2017 denk ik? =P

56

Re: Noodsituatie LSZ

Ik bedoel eind 2016. En dat is begin 2017. Dankjewel. :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

57

Re: Noodsituatie LSZ

Ik denk erover om ook donateur te worden.

58

Re: Noodsituatie LSZ

Misschien ook handig om onderstaand hier te vermelden voor mensen die donateur zijn/ overwegen donateur te worden (ik moest het eerst even in het forum zoeken... vroeg het mijzelf ook af)

Juniper schreef:

Even nagevraagd hoe het zit met de ANBI-status:

Ja... de LSZ is officieel ANBI... dat betekent vooral dat we een officieel goed doel zijn volgens de belasting en dat giften aan ons aftrekbaar zijn.

De bovenstaande post van Juniper is uit 2014, maar ik neem aan dat de ANBI status niet veranderd is in de tussentijd? (geen idee of dat kan?)

59

Re: Noodsituatie LSZ

Zojuist even in de  ANBI lijst van de belastingdienst gekeken, de LSZ is nummer 1692 op de lijst van 2016.
Grtz, Ruben.

60

Re: Noodsituatie LSZ

Is het misschien mogelijk dat jullie je "aansluiten" bij 4333 en dus ook via SMS donaties kunnen ontvangen? Het is dat ik later deze week een ander telefoonabbonement krijg, maar ik maakte overtollig beltegoed altijd op door via 4333 te doneren. Wellicht zijn er meer mensen die dit hebben.

Ik ga voorlopig niet aan jullie doneren. Ik zit nog maar een paar dagen op dit forum, heb nog niet de toegang tot het volledige forum, dus weet ik nog niet of ik het "waard vind". Verder zet ik eigenlijk al mijn geld opzij voor een ander goed doel. Maar wellicht kan mijn (toekomstige) participatie op dit forum mij overtuigen om ook geld voor jullie opzij te zetten.

61

Re: Noodsituatie LSZ

Hoe staat het hiermee? Ik ben een tijd weggeweest en had me niet gerealiseerd dat de LSZ het zo moeilijk heeft (of hopelijk had)... Ik heb van de stichting altijd enorm veel steun gekregen, zowel via het forum als daarbuiten, dus ik wil graag helpen! Dit weekend zal ik even kijken wat ik kan missen, en zal ik me aanmelden als donateur.

Ik ben wel heel benieuwd hoe de situatie nu is!

62

Re: Noodsituatie LSZ

Ohja, is er een minimaal bedrag dat ik moet doneren om meegeteld te worden bij de 'vaste donateurs'? En hebben jullie liever een donatie per kwartaal, half jaar of jaar?

63

Re: Noodsituatie LSZ

Ook ik zal binnenkort donateur worden ????

64

Re: Noodsituatie LSZ

Geen idee waarom mijn smiley is veranderd in vraagtekens haha. Maar er moest dus staan:  :)

65

Re: Noodsituatie LSZ

Ik wil ook donateur worden nog.

66

Re: Noodsituatie LSZ

Hoe moet je donateur worden precies?

67

Re: Noodsituatie LSZ

Vraag ik me ook af

68

Re: Noodsituatie LSZ

Wat super mooi om te lezen dat jullie nadenken om donateur te worden.
Via dit online formulier vind je meer informatie en kan je donateur worden.
https://www.zelfbeschadiging.nl/steun-ons/

69

Re: Noodsituatie LSZ

Dankjewel het is gelukt!

70

Re: Noodsituatie LSZ

Super! :thumbs:

71

Re: Noodsituatie LSZ

Hoe staat het er nu voor?

Ik weet niet of ik met mijn leefgeld een kleine maandelijkse bijdrage kan doen?

72

Re: Noodsituatie LSZ

Ik heb geprobeerd om me aan te melden, maar het formulier blijft zeggen dat mijn IBAN niet klopt.. Kan ik iemand mij daarbij helpen, of moet ik dan bellen (dat is dus niet mijn sterkste vak, bellen :whistle: )

73

Re: Noodsituatie LSZ

Ik weet dat de situatie waarin de LSZ zich verkeert nu wel minder ernstig is dan destijds, toen we dit topic openden. Echter is en blijft onze financiƫle situatie een belangrijk punt van aandacht. We moeten het nog steeds hebben van giften en donaties, naast het geld dat we door projecten, voorlichtingen en andere bijeenkomsten bij elkaar krijgen.

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

74

Re: Noodsituatie LSZ

Mriek8 schreef:

Ik heb geprobeerd om me aan te melden, maar het formulier blijft zeggen dat mijn IBAN niet klopt.. Kan ik iemand mij daarbij helpen, of moet ik dan bellen (dat is dus niet mijn sterkste vak, bellen :whistle: )

Je kunt hiervoor het best een mailtje sturen naar ons algemene mailadres: stichting@zelfbeschadiging.nl
Tof dat je (ook) donateur wil worden! :)

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

Re: Noodsituatie LSZ

Er komt in de zomer van 2018 ook een benefietfestival aan gericht op zb.
Is het een idee om daar de dingen uit de webshop te verkopen?
Er is een facebookpagina over.

'love me when I least deserve it because that's when I really need it'