26

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Bij de lotgenotendag is een een programma georganiseerd in een hele dag, daar zit een hele hoop organiseren bij en daar hebben we iets meer tijd voor nodig. Meestal zitten hier ook meer verschillende activiteiten in zodat het een dagvullend programma is.

Deze fysieke lotgenoten bijeenkomst is kleinschaliger, hier hebben we wel een mooie vorm aan proberen te geven zodat het een mooie bijeenkomst kan worden. Maar het is geen hele dag waar meerdere verschillende activiteiten zullen zijn.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

27

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Ik ben in de war Doetie er staat toch echt

Er is weer een lotgenotenbijeenkomst en dit keer niet meer online maar gewoon weer bij de Kargadoor!

Datum: zaterdagmiddag 9 september van 14.00 tot 16.00 uur
Locatie: De Kargadoor in Utrecht

Bij de bijeenkomst kunnen maximaal 6 lotgenoten aansluiten, de bijeenkomst zal begeleid worden door 2 van onze ervaringsdeskundigen. Ook als je er al een keer eerder bij bent geweest, ben je welkom om nog eens mee te doen.

Wij zijn niet onze diagnose!

28

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Klopt, je ben niet in de war. Het staat er idd zo.

Voor alle duidelijkheid wilde ik graag uitleggen dat deze tekst voor deze bijeenkomst niet helemaal kloppend is ;)
Bij de bijeenkomst kunnen maximaal 6 lotgenoten aansluiten, de bijeenkomst zal begeleid worden door 2 van onze ervaringsdeskundigen. dit stukje is namelijk voor de online bijeenkomst, voor de fysieke bijeenkomst hebben we een andere invulling. Voel je dus niet gepasseerd om je aan te melden.

De datum, en het adres (verdere gegevens en informatie ontvang je per mail na aanmelding) kloppen wel.

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Is dit nog een ding of is het niet meer te houden?

30

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Ik snap je vraag niet helemaar Superduck! Maar je kan altijd even een mail sturen naar stichting@zelfbeschadiging.nl , dat is het algemene mailadres van de stichting en daar kunnen ze je vertellen wat er nu aan bijeenkomsten staat. En misschien weet een van mijn collega's hier er meer over :)

Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)

31

Re: Brainstormen fysieke lotgenotenbijeenkomst(en)

Er staan zeker nog wel bijeenkomsten geplant, zaterdag 6 April is de volgende datum. Mocht je instagram hebben, dan kun je deze pagina ook in de gaten houden wanneer een bijeenkomst geplant staan.
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik even niet uit mijn hoofd weet of dit een fysieke bijeenkomst zal zijn of online, dat ga ik even checken!

Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.