76

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Echt een super idee!!!  :)

Hebben jullie al een manier gevonden om het te editen of welke muziek eronder geplaatst wordt?

77

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

@Muisje, liever geen voorwerp of dier in beeld, dan wordt het te rommelig

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

78

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Prima!

79

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Blue er word nagedacht over muziek. Editten is een ander verhaal, ik weet niet in hoeverre de mensen die vanuit de lsz meedenken en daar bekwaam in zijn. De foto's gaan we zelf bekijken en naar zwart/wit bewerken, maar het filmpje moet natuurlijk ook nog in elkaar gezet worden. Is dit anders mogelijk iets wat jij op wilt pakken?
Ik zal daar vandaag een mail over sturen, zodat ik hier duidelijk kan vertellen of er ook al iemand is voor het filmpje.

80

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Mocht er niemand bekwaam zijn het te editen dan wil ik dat best wel op me nemen. Ik heb al ervaring met adobe premiere en final cut pro. Lekker om ook onder andere youtube videos te editen. :)

81

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Blue! Jij bent bij deze mr. Edit!
Als je je telefoon nummer in een pbtje stuurt, kun je in de app met brainstorm mensen en blijf je het beste op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

82

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Hoi lieve mensen!

16 februari komt steeds dichterbij, namelijk morgen al! En er zijn (helaas) nog niet veel foto's binnen gekomen. Er zijn er wel een paar, waar wij natuurlijk heel blij mee zijn.
Dus! Mocht je nog mee willen doen. Stuur je foto in! :)

83

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik had foto,s maar op het grote scherm waren ze allemaal niet scherp dus heb ze allemaal weggegooid. Lang leve mijn perfectionisme. En mijn fototoestel dat niet scherp wil stellen blijkbaar in de selfie functie :(. Ga kijken of ik vandaag nieuwe niet vind...

84

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Hoop dat het lukt, Muisje! Zou tof zijn. Je kunt altijd een proef foto naar de mail sturen zodat wij even kunnen of wij hem misschien wel scherp genoeg vinden. ;)

85

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik ga vandaag de foto's maken en opsturen! (Als alles lukt.. Maar ik ga ervan uit dat dat goed komt!)

86

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik ga t ook proberen vandaag :)

87

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Top Distance en shar! :)

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

88

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Vind het ook moeilijk omdat ik het alleen moet doen. Maar ik ga wel mijn best er nog voor doen.

89

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Top! :)

90

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Heb inmiddels wel proeffoto's gemaakt, maar merk dat ik toch heel erg bang ben even goed herkend te worden aan bijv. de achtergrond, kleding, lichaamsbouw. Mag je ook een quote opschrijven en dit voor een witte achtergrond houden? Zonder dat je er zelf echt op staat?

91

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik ben ook heel bang om herkend te worden, mede ook door mijn tattoos. Ook vind ik het moeilijk om aan alle eisen te voldoen, ik heb bijvoorbeeld bijna geen effen achtergrond en merk dat ik het heel moeilijk vind om mezelf op een foto te zien. Ik ga het nog eens proberen met mezelf misschien wat minder in beeld als dat ook mag? Ik heb namelijk wel (eindelijk!) een tekst bedacht die ik wil gebruiken.

92

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Als je hem best inzoomt, komt er nauwelijks wat in beeld. Behalve een muur en een mouw. Of een plukje haar. We hebben al foto's ontvangen waar nauwelijks verder iets op te zien is! Dus ik zou zeggen stuur het in!

93

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Zoals Bloem zegt; ga ervoor lieve allemaal. Het word heel tof, maar we hebben jullie nodig!
Mocht er veel twijfel zijn, stuur je evt. voor de proef wel op en vraag aan ons hoe en wat qua herkenning (wij kijken neutraal). Tattoos zijn natuurlijk wel herkenbaar voor de omgeving. Je mag ervoor kiezen je armen op beide foto's bedekt te houden. Dan zijn er geen littekens in beeld maar ben je ook niet te herkennen.
Goodluck!

94

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik ga er vanavond even naar kijken! En kijken of het lukt om een mooie quote te bedenken. Ben namelijk geheel inspiratieloos!

95

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Voor mij geld een beetje hetzelfde, met name de quotes kom ik echt niet uit..

96

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Als iemand niet uit de quotes komt, pb mij dan maar, ik heb er nog wel een paar denk ik

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

97

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik laat het nog even binnenkomen en dan ga ik strakjes ook aan de slag! Camera en statief meegesleept naar Leiden dus moet lukken!

"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"

98

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik liep er zelf tot nu toe tegenaan dat ik een foto wilde maken die iets verder van mij af was, maar dat mijn arm niet lang genoeg was.  :huh: Maar ik ga vanavond nog even bezig ermee want ik wil er wel graag aan meewerken

99

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

@Emmer, kan je je camera niet ergens neerzetten en dan met zelfontspanner een foto maken? Dan hoef je je camera niet vast te houden

The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long

100

Re: SIAD 2016 fotoproject peiling

Ik moet het helaas doen met mijn iPad ben ik bang, tenzij ik vanavond de oude camera van mijn moeder nog aan de praat krijg, maar die kans is niet zo heel groot.